loading...
پرتال تفریحی سرگرمی وطن من
تبلیغات

وطن من بازدید : 47 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کنگره جهانی موبایل MWC 2015

 

پس از آنکه سامسونگ در MWC 2015 از نسل جدید پرچمداران خود رونمایی کرد، حال دیسپلی‌میت صفحه‌ی نمایش مورد استفاده در گلکسی S6 و S6 اج را زیر ذره‌بین برده است. دیسپلی‌میت همچون گلکسی‌نوت 4، صفحه‌ی نمایش نسل جدید پرچمداران سامسونگ را مورد تحسین قرار داده است.

 

 

لنوو یکی از بزرگترین و مشهورترین کمپانی‌های چینی است که اخیرا گوشی‌های هوشمند زیادی روانه بازار کرده است. آخرین دستگاه معرفی شده توسط لنوو Vibe Shot نام دارد که از مشخصاتی میان رده با دوربینی جالب بهره می‌برد. 

پیش فروش ساعت هوشمند هواوی در وب‌سایت آلمانی زبان آمازون از ساعاتی پیش آغاز شده است. نکته مهم و البته نامتعارف در این بین قیمت‌گذاری عجیب این ساعت است.

هوآوی یکی از کمپانی‌های چینی است که در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری کلانی را برای ورود به بازار‌ گوشی‌های‌هوشمند انجام داده است. این کمپانی در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل از ساعت‌هوشمند خود، هوآوی واچ رونمایی کرد که تعجب بسیاری از کارشناسان و علاقمندان به حوزه‌ی فناوری را به خود جلب کرد. به واقع کمپانی چینی هوآوی در پی چیست؟ آینده‌ی این شرکت در رقابت با تولیدکنندگان امریکایی چطور خواهد بود؟

 

در کنگره جهانی موبایل 2015 از گوشی‌های ویندوز فونی کمی پرده برداشته شد، با این حال کمپانی Polaroid دو گوشی ویندوزفونی ۴ اینچی و ۵ اینچی را معرفی کرده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

بازی ، تفریحی و سرگرمی ، طنز

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات