loading...
پرتال تفریحی سرگرمی وطن من
تبلیغات

وطن من بازدید : 59 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)

نحوه تزیین خانه مطابق فصل پاییز



نحوه تزیین پاییزی خانه,چیدمان پاییزی خانه

با آوردن زیبایی های فصل پاییز به خانه با روش های متفاوت، از زیبایی های پاییز لذت ببرید


با سردتر شدن هوا در پاییز، مردم بیشتر در خانه می مانند. اما در کنار آن می توانیم از زیبایی های تغییر فصل هم استفاده کنیم. برای شروع تزیین خانه برای فصل پاییز، نقطه کانونی هر اتاق را انتخاب کنید. از جلوی درب شروع کنید و به قسمت های دیگر خانه بروید. بیرون خانه و در فروشگاه ها به دنبال چیزهایی برای روی میزها، مبلمان و دیوار بگردید. وسایل تزیینی مخصوص تابستان یا حتی آنهایی که همیشه استفاده می کردید را بردارید. به این صورت می توانید فضای زندگی خود را با رنگ ها و وسایل هماهنگ با فصل پاییز، پر کنید.

از جلوی در و قسمت ورودی شروع کنید. روی درب، یک حلقه که از کاج ها، برگ ها و انواع توت ها درست شده آویزان کنید. در قسمت ورودی یا دو طرف درب، گلدان هایی در رنگ ها و اندازه های مختلف قرار دهید. حلقه گل را در اطراف نرده ایوان قرار دهید.

یک ورودی یا سالن انتظار جذاب را با الهام از فصل پاییز درست کنید. گلدانی را با گل های آفتابگردان بریده شده یا گیاهان خشک شده پر کنید. یک تصویر با موضوع پاییز را بالای دیوار یا پشت گلدان آویزان کنید. یک ظرف پر از کاج های

وطن من بازدید : 281 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

چند پیشنهاد برای چیدمان اتاق نشیمن



چیدمان اتاق نشیمن,پیشنهادهای اتاق نشیمن

 

هنگامی که از کارهای روزانه فارغ می شوید نیاز به مکانی برای استراحت و تمدد اعصاب خواهید داشت. قطعاً در هر خانه ای هر چند هم کوچک، مکانی برای دور هم جمع شدن و دیدن تلویزیون وجود دارد و تزئینات آن نیز بنا به سلیقه و میل صاحبخانه خواهد بود.

در ابتدا فضایی را که مورد نظرتان است بررسی و سعی کنید به بهترین شکل ممکن از تمامی ابعاد آن، حتی زاویه های کناری بهره بگیرید. ارتفاع اتاق را

وطن من بازدید : 75 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

در اتاق خواب چه رنگی، حس بهتری دارید؟

دکوراسیون و چیدمان



رنگ کردن یکی از ساده ترین و سریع ترین راه تغییر دکوراسیون یک اتاق است. رنگ ها، بیش از هر عنصر دیگری بر احساسات ما تاثیر می گذارند بنابراین رنگ های که برای اتاق های خانه خود انتخاب می کنید، مهمترین تصمیمی است که در دکوراسیون خانه می گیرید.

 به طور کلی رنگ های گرم تاثیرگذارترند. به عنوان مثال شما در اتاقی که به رنگ زرد و بنفش است، انرژی زیادی دریافت می کنید، در حالی که رنگ های سرد آرامش بیشتری به فضا می بخشند.

اتاق خواب، خصوصی ترین مکان خانه است بنابراین باید با شخصیت شما منطبق باشد و به شما احساس شادی و آرامش دهد. ما در اینجا رنگ ها را با خصوصیت بارزشان به شما معرفی می کنیم، تا با توجه به علاقه خود در انتخاب رنگ اتاق بهتر تصمیم بگیرید.

1. ثبات

بهترین انتخاب رنگ اتاق خواب,دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب

وطن من بازدید : 81 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

دکوراسیون اتاق خواب نوجوان دخترانه

دکوراسیون اتاق خواب نوجوان دخترانه زیبا و شیک + تصاویر

عکس های شیک و جدید دکوراسیون اتاق خواب نوجوان دخترانه را در این مطلب برای شما گردآوری کرده ایم. اتاق خواب دخترانه باید دارای دکوراسیونی با روح لطیف و متناسب با روحیه دختران نوجوان باشد.

وطن من بازدید : 87 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

دکوراسیون داخلی اتاق خواب پسرانه

دکوراسیون داخلی اتاق خواب پسرانه مدرن با ایده های جدید

چند طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب پسرانه با استفاده از ایده های جدید و مدرن را در این مطلب برای شما آماده کرده ایم تا با استفاده از آن ها بتوانید در دیزاین و چیدمان دکوراسیون اتاق خواب های پسرانه از ایده های جدید استفاده نمایید. در این طراحی ها ایجاد فضاهای ذخیره سازی و تفکیک مکان استراحت و میز کار به خوبی صورت گرفته است

وطن من بازدید : 63 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

تغییر دکوراسیون اتاق پسرها,اتاق نوجوانان

چیدمان اتاق پسرهای نوجوان

 

مردهای کوچک، یعنی همان پسرهای نوجوان، علاقه مندی های خاصی دارند که از آنها می توانید برای دکور اتاقشان استفاده کنید. به طور مثال، یک پسر نوجوان به موسیقی یا مثلا به ماشین و مسابقات رالی علاقه خاصی دارد. این مسایل می توانند شما را برای انتخاب وسایل برای زیباسازی اتاق کمک کند. در این مطلب، یک اتاق شیک و کاملا پسرانه انتخاب کرده ایم تا بتوانید از آن ایده بگیرید.

تبلیغات

بازی ، تفریحی و سرگرمی ، طنز

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات