loading...
پرتال تفریحی سرگرمی وطن من
تبلیغات

وطن من بازدید : 63 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

کوچه پس کوچه های تفاهم



دوست داشتن همسر

به همسرتان بگویید كه چقدر دوستش دارید.‎

 

می‌گویند وقتی به یكی بگویی دوستش داری، دوست داشتنت تولید مثل می‌كند و زیاد می‌شود. بعدا بعضی‌ها كه كارشان تولید مثل به مصرف است، از این كار خوش‌شان می‌آید و به هر كس و ناكسی می‌گویند دوستت دارم. اما همیشه حس می‌كردم وقتی

وطن من بازدید : 65 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بهترین شریک زندگی دنیا این شکلیه!



شریک زندگی,شریک زندگی خوب,یک شریک خوب

شریک زندگی مناسب تفاوت انسان ها را درک می کند‎

 

شریک زندگی مناسب شما کیست؟ اگر به دنبال شریک زندگی مناسب می گردید اما نمی دانید که او باید چه خصوصیاتی داشته باشد، به نشانه های زیر دقت کنید.

1. اشتباهات گذشته شما را فراموش می کند
یک شریک خوب، گذشته شما را نادیده می گیرد و دائم اشتباهاتی را که یادآوری آنها هیچ نفعی به حال رابطه تان ندارد، بازگو نمی کند.

2. مقایسه نمی کند
یک شریک زندگی مناسب تفاوت انسان ها را درک می کند و می داند که هر شخص نقاط ضعف و قوت خود را دارد. بنابراین شما را با افراد دیگر مقایسه نمی کند.

وطن من بازدید : 73 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

عشق تان را با روش های زیر ماندگار کنید



عشق ورزیدن,تجلی عشق,همسران عاشق

عشق یعنی حمایت ، احترام و علاقه دو انسان به یکدیگر

 

شما هم با روش های زیر می توانید عشق تان را ابدی و ماندگار کنید.
عشق عبارت است از رغبت جدی به زندگی و پرورش آنچه بدان مهر می ورزیم . عشق یعنی حمایت ، احترام و علاقه دو انسان به یکدیگر ، عشق یعنی بودن در کنار دیگری و همراهی کردن او در تمام فراز و نشیبها ، شادی ها و ناکامی ها ، عشق یعنی درک و صبر داشتن.

عاشق بودن از هر نوعی که باشد در رفتار انسانها تحولات شگرفی ایجاد می کند ، این تحولات نیز طیف وسیعی را شامل می شود برخی از آنها محدود و کم تاثیرند و برخی دیگر آنچنان تحولی ایجاد می کنند که جوامع بشری را تا قرن ها تحت تاثیر خود قرار می دهند و انقلابی در رفتار انسانها به وجود می آورند.

وطن من بازدید : 71 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

8 راهکار برای ترغیب همسرتان برای بچه دار شدن



بهترین سن برای بچه‌دار شدن,تولد فرزند

گاهی با تولد یک فرزند اتفاق‌های زیادی می‌‌افتد

 

اگر شما دوست دارید بچه‌دار شوید ولی همسرتان علاقه‌ای نشان نمی‌دهد به کمک 8 جمله زیر می‌توانید او را به این کار تشویق و ترغیب کنید:

1. ما الان در بهترین سن برای بچه‌دار شدن هستیم
تحقیقات پژوهشگران آمریکایی نشان داده 30 سالگی بهترین سن برای بچه‌دار شدن است اما واقعا نیازی نیست منتظر بمانید تا به این سن برسید. اگر از ثبات مالی و سلامت جسمی و روانی برخوردارید، بهترین زمان است که خانواده خود را گسترش دهید.

وطن من بازدید : 47 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

10 ویژگی همسر ایده آل در روابط جنسی



روابط جنسی,راههای افزایش لذت جنسی,راههای بهبود رابطه جنسی

10 ویژگی همسر ایده آل در روابط جنسی
بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کافی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و.... قابل مشاهده می باشد. با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده ایم

وطن من بازدید : 67 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

به ارگاسم رسیدن با این شیوه



ارگاسم, ماساژ جنسی, نقش پاها در ارگاسم

به ارگاسم رسیدن با این شیوه
می توان با ماساژ دادن و نوازش برخی نقاط از بدن خانم ها مانند پاها آنان را در رسیدن به ارگاسم تحریک کرد در ادامه بیشتر می خوانیم.

یکی از اعضای مهم بدن که نقش بسزایی در سلامتی و شادابی انسان دارد پاها می باشد، این عضو تاثیر بسیار مهمی در خنک شدن و گرم شدن بدن بهمراه دارد، به نحوی که در گرمای تابستان قرار دادن پاها در یک تشت آب سرد یا در چشمه ی آب یا حتی حوض باعث کاسته شدن از دمای بدن می شود یا بر عکس آن اگر در سرمای زمستان  شلوار و گرم کن و لباسهای گرم بر تن کنید اما با پاهای بدون جوراب و کفش لحظاتی بر روی زمین سرد راه بروید احساس سرما خواهید کرد.

وطن من بازدید : 57 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

جلب رضایت جنسی همسر



تمایلات جنسی,رابطه جنسی,نحوه بیان خواسته های جنسی

جلب رضایت جنسی همسر
به راستی آخرین باری که در مورد خواست ها و تمایلات جنسی خود با همسرتان صحبت کرده اید به چند مدت قبل باز می گردد؟ اغلب اوقات عادت داریم که حول محور آن حرف بزنیم، اما از اشاره مستقیم به نیازهایمان طفره می رویم. انتظار داریم تا همسرمان با قدرت تخیل و درک خود به خواست های جنسی ما پی ببرند؛ گاهی اوقات آنقدر از دایره عقل و منطق خارج میشویم که تصور می کنیم اگر ما را "واقعا دوست داشته باشند" آنوقت خودشان باید به خودی خود، متوجه شوند که در این نوع روابط، چه چیز موجبات رضایت ما را فراهم می آورد.

وطن من بازدید : 39 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آزمون عشق برای زوج های 19 تا 99 ساله!



آزمون عشق,دوران نامزدی ,در شرف ازدواج

عده ای از روانشناسان به تازگی سوال هایی را طراحی کرده اند که معتقدند هر زوجی بعد از پاسخ دادن به این سوال‌ها در کنار هم، احساس صمیمیت زیادی نسبت به هم پیدا می‌کنند.

این سوال‌ها برخلاف خودآزمون‌های دیگر، امتیازدهی، تفسیر امتیاز و ... ندارد؛ مخصوص افراد 19 تا 99 ساله است و هر کسی که در شرف ازدواج قرار دارد، ازدواج کرده باشد یا در دوران نامزدی باشد می تواند به آنها جواب دهد. کافی است شما و همسرتان با هم و با صدای بلند به این سوال‌ها جواب بدهید تا نتیجه را با تمام وجودتان احساس کنید! در واقع اگر

وطن من بازدید : 247 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

راهکارهای موثر برای افزایش علاقه بین نامزدها



افزایش علاقه بین نامزدها

دوران نامزدی بهترین فرصت برای ایجاد محبت میان زن و مرد است

زمانی كه خطبه عقد میان دختر و پسر خوانده می شود به فرمان خداوند متعال عشق و محبتشان در دل هم جای می گیرد. دوران نامزدی بهترین زمان و فرصت برای ایجاد محبت و افزایش روز به روز آن میان زن و مرد است. از تاثیر محبت در زندگی زناشویی همین بس كه باعث تداوم و استواری پیوند زن و مرد می شود.

حال این سوال پیش می آید که چه كارهایی باعث افزایش مهر و محبت میان زن ومرد در دوران عقد می شود؟برای پاسخ این سوال با ما همراه باشید:


-ملاقات های دوستانه
معمولاً دختر و پسرها در این دوران شیرین و به یاد ماندنی، دیدارهای دوستانه زیادی دارند. این ملاقات ها نیز باعث افزایش علاقه و محبت میان آنها می شود. البته به شرطی كه:

وطن من بازدید : 131 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

راه های شخصیت شناسی نامزد



دوران نامزدی,شناخت شخصیت نامزد, دوران نامزدی

لازم است برخی ویژگی‌های شخصیت نامزد خود را پیش از ازدواج شناخت

 

یکی از مهم ترین نکات در دوران نامزدی شناخت کامل طرف مقابل است و سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که نامزدمان را چگونه بشناسیم؟

یک کارشناس ارشد روانشناسی گفت: متاسفانه بسیاری از ما قبل از شروع یک رابطه حتی به اندازه زمانی که می خواهیم یک جفت کفش بخریم نیز سوال نمی کنیم و با این اشتباه ، فرصت کشف بسیاری از ویژگی های شریک آینده زندگی مان را از دست می دهیم.

وطن من بازدید : 175 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

به تو نیاز دارم؛ چون دوستت دارم!



انواع برقراری ارتباط

ارتباط مهمترین جزء زندگی انسانی اجتماعی است

 

«انسان، موجودی اجتماعی است» درک کردن این جمله، به هیچ تفسیر فلسفی نیاز ندارد، فقط کافی است لحظه ای چشمانتان را ببندید و خودتان را در موقعیتی تصور کنید که تنها فرد زنده روی کره زمین هستید، آن وقت به خوبی درک خواهید کرد که حضور «دیگری» در زندگی ما چقدر اهمیت دارد؛ بنابراین «ارتباط» مهمترین جزء زندگی انسانی اجتماعی است، تا آنجا که برخی پژوهشگران معتقدند که «احساس تنهایی» ناشی از نداشتن ارتباط، بسیار رنج آورتر از «ترس از مرگ» است.

وطن من بازدید : 43 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
                                                              
تفاوت عشق و هوس{ در ارتباط دختر و پسر یا در ازدواج}
1 – عشق معطوف به غیر از خود است. در حالیکه محور هوس خود فرد و لذت اوست. جملات زیر را مقایسه کنید:
- ( من) دوستت دارم
- ( من) برات می میرم  
                                                                               
- (برای من) هیچکس مثل تو نمیشه
- ( من ) همیشه به فکر توام
-( من) را فراموش نکن
- ( من ) از تو رنجیدم
در حالیکه در عشق، توجه به حالتها و لذتهای خود نیست. و خواست و شرایط معشوق جایگزین خودخواهی فرد می شود.
جمله معشوق است و عاشق پرده ای
زنده معشوق است و عاشق مرده ای
 
2 – هوس پاسخ به یک نیاز جسمانی و روانی است، مثل نیاز به آب، نیاز به اکسیژن ، نیاز به غذا. ولی عشق فراتر از یک چنین نیازی هست. عشق فراهم آورنده رشد و خودشکوفایی فرد است. لذا فردعاشق خود را خوار نمی کند، کوچک نمی کند. عشق عزت و احترام دارد و این احترام از روی بی نیازی و بزرگی عشق حاصل می شود. شاید در فیلم ها دیده و شنیده باشید که فردی می گوید« من عشق را گدایی نمی کنم».
هر چه جز عشقست، شد ماکولِ[1] عشق
دو جهان یک دانه پیش نَولِ[2] عشق
دانه یی مر مرغ را هرگز خورَد؟
کاهدان مر اسب را هرگز چَرَد[3]؟
تبلیغات

بازی ، تفریحی و سرگرمی ، طنز

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات