loading...
پرتال تفریحی سرگرمی وطن من
تبلیغات

وطن من بازدید : 110 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (3)

جوکهای خنده دار لاین و وایبر

 

استاتوس های طنز و خنده دار, جوکهای تلگرام

جوکهای طنز و خنده دار جدید

 

تنها كاري كه ايرانيا توش باهم همكاري ميكنن چيه؟
.
.
.
تو جاده چراغ ميزنن كه پليس وايساده

 

°•°•°•°•°•°•°•°• جوکهای خنده دار لاین و وایبر •°•°•°•°•°•°•°•°

 

سر کلاس استاد داشت فلسفه کلمه خر رو توضیح میداد!
روکرد به ما گفت:
در کل، خر به معنی بزرگ و ارجمند هست
مثل خرپول، خرخون، خرشانس
پس شما همتون خرید
منم برگشتم گفتم:
استاد شکسته نفسی می‌کنید... چشاتون خر میبینه
خری از خودتونه....
خودتون از همه خر ترید
اصلا اگه یه خر توی این کلاس باشه اونم شمایید.
.
.
.
نمی دونم چرا بیرونم کرد از کلاس..

 

°•°•°•°•°•°•°•°• مطالب طنز و خنده دار •°•°•°•°•°•°•°•°

 

رفتم داروخانه چسب زخم بگیرم
نداشتن

.

.

دختره افتاده دنبالم
میگه
خودم مرهم زخمات میشم
چشم و چراغ خونت میشم

 

وطن من بازدید : 113 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

چه ورزشی برای متولد چه ماهی بهتره؟



طالع بینی ورزش, ورزش, فال های ماه تولد

ورزش مناسب متولدین ماههای سال

 

اگر علاقمند به طالع بینی باشید، حتما انواع آن را می شناسید. خیلی ها به این مسئله به چشم سرگرمی نگاه می کنند، اما نتایج برخی از پژوهش ها از تاثیر ماه تولد بر سلامت فرد و حتی بیماری های احتمالی آنها خبر می دهد. به همین دلیل به نظر می رسد مسئله ی ماه تولد روی کارکرد اعضای بدن تاثیر دارد.

 

اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید ورزشی را به تازگی شروع کنید، یا اینکه جزو طرفداران و معتادین به ورزش هستید، این مطلب برایتان جالب خواهد بود. باید بدانید که برخی ورزش ها برای متولدین برخی از ماه های سال مناسب تر است. در نتیجه می توانید این مسئله را نیز مد نظر داشته باشید.


متولدین برج حمل (فروردین)
متولدین ماه فروردین افراد پرانرژی و پرشوری هستند که اگر هدفی برای خود تعیین کنند تا رسیدن به آن، تمام تلاششان را به کار خواهند بست. اما اگر با سرعت زیادی به نتیجه ی دلخواه نرسند نباید دست از تلاش بردارند. راه موفقیت، مقاومت است.


ورزش مناسب
ورزش روزانه ی منظم برای متولدین برج حمل مناسب تر است. اگر متولد برج حمل هستید، در حالت عادی دوچرخه سواری، تنیس، دوی آهسته، وزنه برداری از ورزش های مناسب با شرایط بدنی شما است.
البته اگر دچار مشکل خاصی در سلامتی تان هستید و یا از بیماری خاصی رنج می برید، بهتر است قبل از شروع و انتخاب ورزشی خاص، با پزشک خود مشورت کنید.

وطن من بازدید : 85 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

 

انواع فال و طالع بینی, فال ماه تولد

فال و طالع بینی ماهانه

 

فروردین ماه:
این ماه را باید جشن بگیرید زیرا زمان موفقیت شما بسیار نزدیک شده است و شاید هم بتوان گفت که هم اکنون غرق در مقدمات آن موفقیت هستید.
در ماه قبل کمی اندوهگین بوده اید و دلتان گرفته بود ، پیشامدهایی برایتان ایجاد شده بود که احساس غمی سنگین داشتید اما به شما مژده داده می شود که در ماه جدید زمان غم شما گذشته است، به شرط آنکه به دامان دین، اخلاق و عرفان روی آورید.

 

باید از کوته نظری و سطحی بینی چشم بپوشید و بیشتر از گذشته به حقایق توجه کنید ؛ بهتر است زیاد اهل تظاهر نباشید ؛ بگذارید اطرافیان شما حقایق را ببینند با این اوصاف شما را بیشتر دوست خواهند داشت و موفق تر از گذشته خواهید بود.

وطن من بازدید : 416 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

حضور منچستر یونایتد در آلمان بدون رونی و در فضایی امنیتی

 

کاروان تیم فوتبال منچستر یونایتد برای دیدار با ولفسبورگ در لیگ قهرمانان اروپا تحت تدابیر شرایط امنیتی وارد آلمان شد.

کاروان تیم فوتبال منچستر یونایتد برای رویارویی با ولفسبورگ عصر امروز تحت تدابیر امنیتی و در فضایی که تحت کنترل پلیس بود، به آلمان رسید.

شیاطین سرخ در شرایطی فردا ساعت 23:15 به وقت ایران رودروری گرگ‌های آلمان قرار می‌گیرند که وین رونی ستاره خود را در اختیار ندارند.

شاگردان فان‌خال با 8 امتیاز بعد از ولفسبورگ 9 امتیازی در مکان دوم قرار دارند و برای صعود از گروه B نیاز مبرم به پیروزی دارند، در آن سوی میدان تیم میزبان نمی‌خواهد صدرنشینی خود را از دست بدهد و امیدوار است با برتری در این دیدار به مرحله حذفی برسند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وطن من بازدید : 117 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

گزارش جدید بانک مرکزی از ارزانی و گرانی موادغذایی

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بانک مرکزی اعلام کرد: قیمت خُرده فروشی ۴ گروه مواد غذایی در هفته منتهی به ۱۳ آذرماه نسبت به هفته قبل از آن افزایش، ۳ گروه کاهش و ۴ گروه نیز ثابت ماند.

بانک مرکزی در گزارش هفتگی نرخ متوسط خُرده فروشی برخی مواد خوراکی در تهران برای هفته منتهی به سیزدهم آذرماه، اعلام کرد: نرخ چهار گروه مواد خوراکی نسبت به هفته پیش از آن افزایش و قیمت سه گروه دیگر کاهش یافت و قیمت چهار گروه دیگر تغییری نکرد.

بر پایه این گزارش، در هفته منتهی به سیزدهم آذرماه نرخ لبنیات ۰.۳ درصد، میوه های تازه ۰.۱ درصد، سبزی های تازه ۰.۹ درصد و قند و شکر ۰.۲ درصد رشد کرد. در همین دوره نرخ تخم مرغ ۱.۸ درصد، حبوب ۰.۲ درصد و گوشت مرغ پنج درصد کاهش

وطن من بازدید : 67 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

ترکیه سفیر روسیه را احضار کرد

 

در پی انتشار تصویری از یک نظامی روس با دوش‌پرتاب
ترکیه سفیر روسیه را احضار کرد

وزارت خارجه ترکیه در واکنش به انتشار تصویری از یک نظامی روس که یک دوش‌پرتاب را به سمت استانبول نشانه رفته، سفیر روسیه در آنکارا را احضار کرد.

در ادامه تنش‌ها در روابط آنکارا و مسکو، وزارت خارجه ترکیه روز دوشنبه سفیر روسیه را در اعتراض به آنچه «اقدامات تحریک‌آمیز» خوانده شده، فراخواند.

این اقدام ترکیه پس از آن صورت گرفت که رسانه‌های ترک‌زبان با انتشار عکسی مدعی شدند که یک نظامی روس یک دوش‌پرتاب را به سمت خاک ترکیه نشانه رفته است.

گفته می‌شود این تصویر روز گذشته و در جریان عبور ناو «سزار کونیکوف» از تنگه «بسفر» ثبت شده است.

به ادعای شبکه «ان‌تی‌وی» که اولین بار این تصویر را منتشر کرد، نظامی روس سوار بر عرشه این ناو که احتمالا در مسیر سوریه بوده، دوش‌پرتاب را به سمت استانبول نشانه گرفته است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وطن من بازدید : 65 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

روحانی در میان 8 نامزد نهایی مرد سال نشریه تایم

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نشریه تایم که هر ساله مرد سال جهان را انتخاب می‌کند امسال حسن روحانی را در میان 8 کاندیدای نهایی کسب این عنوان قرار داده است.

در میان 8 کاندیدای نهایی 2015 این نشریه علاوه بر نام حسن روحانی، رییس‌جمهور کشورمان نام‌های دیگری چون ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواه و پرحاشیه انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا نیز حضور دارند.

در توضیح علت حضور حسن روحانی در میان نامزدهای نهایی آمده است: رییس جمهوری که سعی کرد با دستیابی به توافق هسته‌ای با غرب

وطن من بازدید : 71 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

چهار غواص گرفتار در مخزن یک شناور در اروند کنار جان باختند

 

چهار غواص برشکاری که روز جمعه در جریان شناورسازی و برشکاری یک فروند شناور مغروقه در اروند کنار گرفتار شده بودند، جان خود را از دست دادند.

بخشدار اروندکنار شامگاه جمعه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا گفت:جانباختگان این حادثه، کارگران دو شرکت پیمانکاری در اروند رود، مشغول شناورسازی یک فروند کشتی مغروقه باقی مانده از دوران جنگ تحمیلی بودند.


رضا شاوردی اضافه کرد:این کارگران، حین برشکاری در این مغروقه دچار گاز گرفتگی شده و در اروندرود جان می بازند.
وی ادامه داد:یکی دیگر از آسیب دیدگان این حادثه با کمک نیروهای امدادی به یک مرکز درمانی منتقل شد.


شهر مرزی اروندکنار در فاصله 55 کیلومتری شهر آبادان مرکز این شهرستان قرار دارد.


بر اساس آمار، 31 فروند مغروقه تاکنون از اروندرود خارج شده و 64 فروند دیگر نیز در اعماق رودخانه مانع تردد شناورها در محیط امن هستند.


پس از شناورسازی مغروقه ها تردد شناورهای با تناژ بالا و ایمنی کامل اروند تنها در سایه لایروبی و با راه اندازی دفتر هماهنگی مشترک ایران و عراق امکانپذیر است.


نظامیان بعثی عراق در اوایل تهاجم زمینی، دریایی و هوایی خود به خاک جمهوری اسلامی ایران در پاییز 1359 ده ها فروند شناور در حال تردد را در آبراه مرزی و مشترک اروندرود غرق کردند.


لایروبی نکردن و وجود مغروقه ها دو چالش اساسی در تردد شناورها در آبراه اروندرود است.

وطن من بازدید : 58 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

ایران با شکست مقابل روسیه از رسیدن به فینال بازماند

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی_ امارات
ایران با شکست مقابل روسیه از رسیدن به فینال بازماند

تیم ملی فوتبال ساحلی در مرحله نیمه نهایی جام بین قاره ای مقابل روسیه شکست خورد و از رسیدن به دیدار پایانی مسابقات بازماند.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام بین قاره‌ای عصر امروز به دیدار تیم ملی فوتبال ساحلی روسیه رفت که این بازی در پایان با نتیجه 4 بر یک شکست خورد از رسیدن به فینال مسابقات بازماند.

در این دیدار دو تیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که در نهایت این تیم روسیه بود که ایران را شکست داد و به فینال رسید.

ایران برای کسب مقام سومی فردا به مصاف تیم ملی فوتبال ساحلی مصر خواهد رفت.

از نکات جالب توجه این بازی این بود که این دو تیم سال گذشته هم در مسابقات فوتبال ساحلی هم در همین مرحله به مصاف یکدیگر رفتند که در آن بازی این روسیه بود که پیروز شد و به فینال این مسابقات رسید.

تیم کشورمان به عنوان تیم دوم از گروه خودش صعود کرد و با روسیه‌ای بازی کرد که به عنوان تیم اول از گروهش صعود کرده بود.

در دیگر بازی این مرحله تیم تائیتی با نتیجه 8 بر 5 از سد تیم مصر گذشت تا به عنوان فینالیست منتظر برنده با روسیه دیدار کند.

گفتنی است عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان به همراه بازیکنانش که برای برگزاری اردوی تدارکاتی در دبی هستند تماشاگران ویژه این بازی بودند.

وطن من بازدید : 64 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

آیت الله غروی:نگرانی از نفوذ منجر به دیوار بتونی دور کشور نشود/دولت قبل به تعامل "نه" گفت و فحش داد

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: میان "نفوذ" و "تعامل" باید تفاوت قائل شد. ما نمی توانیم بین خودمان و دنیا دیوار بتونی بکشیم.

آیت الله محمد جواد غروی  با اشاره به تاکید اخیر رهبری بر موضوع "نفوذ" و برداشت های اشتباهی که از این تاکید می شود، گفت: معنای نفوذ این نیست که برخی از این آقایان برداشت می​​‌کنند. دنیای فعلی ما دنیای اطلاعات است. به طور طبیعی از آنچه از نظر فرهنگی در غرب و آمریکا می گذرد، کشورهای دیگر هم اطلاع دارند. ما نباید تعامل را با نفوذ یکی تلقی کنیم.

عضو جامعه مدرسین در پاسخ به اينکه اگر بنا بر صحت اين ادعا باشد که "آمریکا در همه نهادهای جمهوری اسلامی آدم دارد"، آیا شاهد چنين نفوذي

وطن من بازدید : 38 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

کانادا خواهان از سرگیری روابط با ایران شد

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

«جاستین ترودو» نخست وزیر جدید کانادا اعلام کرد که برای برقراری روابط دوباره میان ایران و کانادا که در سال 2012 توسط مقامات کانادایی به صورت یکجانبه قطع گردیده بود، آماده است.

به گزارش «تی آر تی» ترکیه، ترودو تاکید کرده است که دولت جدید بر خلاف «استیفن هارپر» نخست وزیر سابق کانادا، خواهان ایجاد تغییرات چشمگیر در روابط خارجی و دیپلماتیک کانادا با کشورهای ایران و آمریکا است.

حزب لیبرال کانادا به رهبری ترودو توانست در انتخابات سراسری این کشور بر حزب محافظه کار حاکم پیروز شود و قدرت را پس از سه دوره از «استفن هارپر» نخست وزیر کانادا بگیرد.

هارپر به خاطر مواضعش در حمایت از رژیم صهیونیستی هدف انتقادات گسترده ای

وطن من بازدید : 53 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

يک آلمانی در فرودگاه مونيخ به اتهام عضويت در داعش دستگير شد

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پلیس آلمان اعلام کرد که مردی ۳۱ ساله را به اتهام پیوستن به گروه تروریستی داعش در سوریه و کمک کردن به آن ها در جذب افراد دستگیر کرده است.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، پلیس آلمان اعلام کرد مردی که سال گذشته با سفر به سوریه به گروه تروریستی داعش پیوسته بود را در فرودگاه مونیخ و حین بازگشت به این کشور دستگیر کرده است.

پلیس در این باره اعلام کرد: این مرد ۳۱ سال داشته و ساکن منطقه ای در برلین است.

در بیانیه پلیس آلمان آمده است: وی در فرودگاه مونیخ هنگام بازگشت به آلمان به اتهام پیوستن به گروه تروریستی داعش در سوریه و کمک کردن به

وطن من بازدید : 96 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)

یکی‌ از فانتزیام اینه که...

 

فانتزی جدید و خنده دار , یکی از فانتزیام اینه که تو افق

طنز یکی از فانتزیام اینه که...

 

یکی از فانتزیام اینه که بی هیچ دلیلی روی بدن مخاطب خاصم چیکه چیکه اسید بریزم بعد درحالیکه اون داره جیغ هفت رنگ میزنه بهش بگم عزیزم من کنارتم نگران نباش !

 

یکی‌ از فانتزیام اینه که, مطالب طنز و خنده دار

مطالب طنز و خنده دار

 

یکی از فانتزیام اینه که:
به طرفم بگم جدا شیم بعد محکم بزنه تودهنم و بگه خفه شو کصافطه خر بیا بغلم....
ولی همیشه از شانس بده من طرفم میگه اوکی هرجور راحتی...

 

یکی‌ از فانتزیام اینه که, مطالب طنز و خنده دار

یکی‌ از فانتزیام اینه که

 

یکی دیگه از فانتزیام اینه بچه دار بشم اسمشو بذارم پرچم
و بفرستمش پُشت بوم بعد همسرم بگه عزیزم پرچم کجاس ؟
منم بگم پرچم بالاس ! بد دوتایی کلی حال کنیم !

وطن من بازدید : 51 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)

مدل های بستن مو برای خانم های شیک



چه کسی گفته است که هنگام ورزش به ظاهر خود اهمیت ندهید؟ شما باید در همه حال زیبا و جذاب به نظر برسید. از آنجا که مو تاثیر زیادی بر زیبایی شما دارد، باید مدام به آن رسیدگی کنید حتی در باشگاه های ورزشی. همان طور که می دانید بیشتر خانم ها هنگام ورزش، برای جلوگیری از عرق کردن موهای خود را می بندند اما اگر می خواهید ظاهری متفاوت از دیگران داشته باشید، مدل هایی را که در اینجا برایتان آورده ایم، امتحان کنید. شما حتی می توانید این مدل های زیبا را در مکان های دیگری مانند میهمانی هم به کار برید.

جلوگیری از عرق کردن موها

مدل های بستن مو

مدل های بستن مو برای خانم های شیک

وطن من بازدید : 40 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)

بهترین مداد چشم برای پوست های چرب



بهترین مداد چشم ضدآب

افرادی که پوست چرب دارند می‌توانند از خط چشم به جای مداد چشم استفاده كنند.‎

 

برای این نوع پوست‌ها بهتر است چربی پوست توسط یك پد آرایشی گرفته شود سپس با زدن پنكیك، دور چشم را برای آرایش آماده كنید تا آرایش بهتر و ماندگارتری داشته باشید.

نخستین نكته اینكه این افراد می‌توانند از خط چشم به جای مداد چشم استفاده كنند. ولی در انتخاب خط چشم هم دقت داشته باشید كه برند آن معتبر باشد؛ همچنین ضدآب بودن محصول هم می‌تواند برای برخی افراد به‌خصوص كسانی كه تعرق زیادی دارند، مناسب باشد.

اما اگر شما جزو افرادی می باشید كه كار با خط چشم زیاد برای‌تان راحت نیست، مدادچشم‌های خشك گزینه مناسبی هستند. برندهای زیادی در بازار وجود دارند كه دارای این مزیت هستند و شما می‌توانید با یك تست ساده روی پوست خود متوجه شوید مداد چشم موردنظر خشك یا چرب می باشد.

وطن من بازدید : 60 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)

چگونه ماندگاری رژ لب را زیاد کنیم؟



ماندگاری رژ لب

استفاده از رژ لب قطعاً تاثیر مهمی بر زیبایی و اهمیت لبهای شما می گذارد.‎

 

استفاده از رژ لب قطعاً تاثیر مهمی بر زیبایی و اهمیت لبهای شما می گذارد. اما باید سایه و مارک مناسب خود را انتخاب کنید.

اکنون اگر رژ لب مخصوص بخود را یافته اید، مسئله ی بعدی این است که چطور دوام آن را بدون استفاده مکرر از رژ لب افزایش دهید. مایلید تمام روز لبهایتان تازه به نظر بیاید، اما فرصت این را ندارید تا بعد از هر وعده مجدداً از رژ لب استفاده کنید.


به همین دلیل خیلی از کارخانجات رژلبهایی را ساخته اند که ماندگاری بیشتری دارد، اما اگر رژ لب شما عادی است، این نکات برایتان مفید خواهد بود:

- لب نیز مانند سایر قسمتهای بدن دارای سلولهای مرده است و مهم است که قبل از اعمال رژ لب آن پوسته ها جدا کنید. در نتیجه لایه نهایی بدست آمده صاف تر خواهد بود و ماندگاری رژ را افزایش می دهد. برای اینکار، لب ها را با مسواک نرم یا اسفنج به آرامی بسابید.

- از خط لبتان بعنوان زمینه‌ای برای رژ لب استفاده کنید. با این کار مطمئن باشید که دوام رژ لب روی لب‌هایتان بیشتر خواهد شد. زمانی که از رژ لب روشن استفاده می‌کنید، از خط لب بی‌رنگ یا همرنگ با لبتان استفاده کرده، سپس رژ لب را روی آن بزنید.

- راه دیگر استفاده از لایه بسیار نازکی از پودر پنکیک قبل از مالیدن رژ

وطن من بازدید : 145 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)

سبک متفاوت سلنا گومز در لباس وشیدن



سلنا گومز بازیگر و خواننده آمریکایی است. او در لندن مد خیابانی خود را برای عموم به نمایش گذاشت.

چیزی که ما را متعجب کرد، پوشیدن سه دست لباس توسط او در 24 ساعت بود.

این ستاره پیراهن شطرنجی قرمز و مشکی و صندلی به رنگ مشکی به تن کرده است. اینطور به نظر می رسد که او در حال حاضر سبک های قدیمی لباس را بیشتر ترجیح می دهد.

لباس های سلنا گومز,لباس های سلنا گومز در یک روز

لباس پولک دوزی با جوراب شلواری و کفش مشکلی و کیف لویی ویتون مشکی تیپ او هماهنگ شده است

 

برق لباس پولک دوزی او چشم ها را به خود خیره می کند طوری که با دیدن آن به خود می گوییم: «وقت میهمانی است!» او به همراه این لباس یک جوراب شلواری و کفش مشکلی به تن کرده و کیف لویی ویتون مشکی اش نیز با تیپ او هماهنگ است.

مدل لباس های جدید سلنا گومز,لباس های متفاوت سلنا گومز

وطن من بازدید : 60 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)

نحوه تزیین خانه مطابق فصل پاییز



نحوه تزیین پاییزی خانه,چیدمان پاییزی خانه

با آوردن زیبایی های فصل پاییز به خانه با روش های متفاوت، از زیبایی های پاییز لذت ببرید


با سردتر شدن هوا در پاییز، مردم بیشتر در خانه می مانند. اما در کنار آن می توانیم از زیبایی های تغییر فصل هم استفاده کنیم. برای شروع تزیین خانه برای فصل پاییز، نقطه کانونی هر اتاق را انتخاب کنید. از جلوی درب شروع کنید و به قسمت های دیگر خانه بروید. بیرون خانه و در فروشگاه ها به دنبال چیزهایی برای روی میزها، مبلمان و دیوار بگردید. وسایل تزیینی مخصوص تابستان یا حتی آنهایی که همیشه استفاده می کردید را بردارید. به این صورت می توانید فضای زندگی خود را با رنگ ها و وسایل هماهنگ با فصل پاییز، پر کنید.

از جلوی در و قسمت ورودی شروع کنید. روی درب، یک حلقه که از کاج ها، برگ ها و انواع توت ها درست شده آویزان کنید. در قسمت ورودی یا دو طرف درب، گلدان هایی در رنگ ها و اندازه های مختلف قرار دهید. حلقه گل را در اطراف نرده ایوان قرار دهید.

یک ورودی یا سالن انتظار جذاب را با الهام از فصل پاییز درست کنید. گلدانی را با گل های آفتابگردان بریده شده یا گیاهان خشک شده پر کنید. یک تصویر با موضوع پاییز را بالای دیوار یا پشت گلدان آویزان کنید. یک ظرف پر از کاج های

وطن من بازدید : 108 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)

حرکاتی برای لاغر کردن و تقویت عضلات شکم(+تصاویر)



تقویت عضلات شکم,کوچک کردن شکم,لاغر کردن شکم,سفت کردن شکم

تقویت عضلات شکم

 

حرکاتی برای لاغر کردن و تقویت عضلات شکم(+تصاویر)
توده های بد شکل بیرون زده از این طرف و آن طرف شلوارتان اعتماد به نفس شما را پایین آورده است؟ با تقویت عضلات تحتانی شکمی، آن ها را از بین ببرید.
واقعیت این است که ژنتیک بدن بیشتر افراد، به گونه ای است که اضافه وزن خود را ابتدا در شکم نشان می دهد که دلیل آن هورمون ها و نحوه ی ذخیره ی چربی در بدن است. این پنج حرکت، عضلات تحتانی شکمی را هدف قرار می دهند و آن ها را تقویت و جمع می کنند. همچون همه ی برنامه های تناسب اندام، برنامه ی غذایی در این مورد هم مهم است و خبر خوب این است که انجام این حرکات همراه با یک برنامه ی غذایی سالم، شکمی سفت و بدون چربی به شما خواهد داد.


نکته: برای انجام سه حرکت ابتدایی، باید کمر را تخت روی زمین نگه دارید. خم کردن کمر به آن آسیب می رساند و باعث می شود که عضلات تحتانی شکمی به اندازه ی کافی درگیر نشوند.

 

تقویت عضلات شکم,لاغر کردن شکم,سفت کردن شکم,کوچک کردن شکم

وطن من بازدید : 117 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)

ممکن است عاشق شما باشد و خیانت کند؟



دلايل خيانت

محرك اصلي مردهاي خيانتكار، نيازهاي عاطفي است.

 

مي‌گويند از 50 كه بگذرد كار تمام است و مردهاي 28 تا 50 ساله هستند كه به زنان‌شان خيانت مي‌كنند. اما اگر همسر شما هنوز در سال‌هاي جواني است يا تازه به چهل چهلي وارد شده، معنايش اين است كه سايه احتمالي خيانت هنوز روي زندگي مشترك شما سنگيني مي‌كند.

حالم‌رو خوب نمي‌كني
مي‌گويند07 درصد طلاق‌ها به‌خاطر مشكلاتي اتفاق می افتد كه در رابطه زناشويي وجود دارد. اما بررسي‌هايي كه در مورد خيانت مردهاي متاهل به همسرشان انجام شده، برخلاف تصور رايج، نشان مي‌دهدفقط مشكلات جنسي دليل خيانت نيست. از نظر محققان، شايد رابطه‌اي به دليل اين مشكلات به بن‌بست برسد و به جدايي ختم شود اما به نوشته وب‌ام دي تنها 8درصد آقايان به‌خاطر كمبود‌هاي جنسي خيانت مي‌كنند. اين پژوهشگران مي‌گويند محرك اصلي مردهاي خيانتكار، نيازهاي عاطفي است. باتوجه به آمارهايي كه از دل اين بررسي‌ها استخراج شده است، 84درصد مردها نارضايتي عاطفي را به‌عنوان دليل خيانت كردن معرفي مي‌كنند و

وطن من بازدید : 58 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)

دوست داشتن پدر به سبک دختر محمد بنا

 

اخبار,اخبار ورزشی,محمد بنا

محمد بنا انگار از دخترش مریم دلخور است و می گوید او فقط موقعی یاد پدرش می افتد که پول بخواهد.

محمد بنا در گفت و گویی با ابراهیم افشار برای شماره نخست همشهری ورزشی از زندگی شخصی اش سخن گفته است.

 

از برهه ای از زندگی اش که سالهای رفتن از ایران است. سال های پردردی که دوستانش می گویند برایش خیلی سخت گذشته اما بعد از 15 سال ماندن ، به ایران برگشت و هنوز یاد آن خاطره که می افتد می خواهد سریع این بخش زندگی اش را پشت سر بگذارد.

این بار هم حرفی از آن سال ها نزده اما از دخترش مریم گفته. از اینکه او حالا 23 سال دارد و با مادرش زندگی می کند . بنا درباره دخترش می گوید:«آخرین بار

 

وطن من بازدید : 55 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)

ادعای رویترز: حملات جنگنده های روسیه در سوریه نتیجه نشست سردار قاسم سلیمانی - پوتین بود



اخبار,اخبار سیاست  خارجی ,ژنرال سلیمانی

"ژنرال سلیمانی نقشه سوریه را بر روی میز باز کرد. روس ها بسیار سردرگم بودند و این احساس را داشتند که تحولات به سمت سقوط می رود و حکومت سوریه در معرض خطر واقعی قرار دارد. در این وضعیت طرف ایرانی تاکید کرد که ما همچنان فرصت داریم ..."

رویترز در گزارشی مدعی شد ورود جنگنده های روسیه به جنگ سوریه و بمباران داعش در نتیجه مذاکرات چند ماه قبل سردار قاسم سلیمانی و پوتین بود.

  هنوز مقامات تهران و مسکو به این خبر واکنش نشان نداده اند.  در نیمه مرداد گذشته رسانه های خارجی مدعی سفر سلیمانی به مسکو و دیدارش با پوتین شده بودند اما طرف های ایرانی و روسی این خبر را تکذیب کرده بودند.

هم اکنون جنگنده های ارتش روسیه مراکز گروه های مسلح از جمله داعش را در شمال سوریه بمباران می کنند. این حملات ضربه های شدیدی را به قدرت داعش و مراکز تسلیحاتی و جنگی این گروه وارد کرده است.

گزارش رویترز
رویترز در گزارش جدیدی با عنوان " نقش آفرینی روسیه در سوریه در نشست ایرانی ها در مسکو مشخص شد" ادعا کرد: "دخالت نظامی روسیه در سوریه در

وطن من بازدید : 61 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)

پاسخ جدی قشقاوی به سخنان زاکانی



اخبار,اخبارسیاسی,کمیسیون برجام

معاون وزیر امور خارجه درمورد اظهارات زاکانی درمورد بی‌توجهی وزارت امور خارجه نسبت به کمیسیون برجام توضیحاتی را بیان کرد.

  حسن قشقاوی معاون وزیر امور خارجه در حاشیه ششمین نشست ناجا با سفرا و کارداران مستقر در تهران در جمع خبرنگاران به نامه زاکانی و اظهارات این نماینده مجلس اشاره و اظهار داشت: ایشان عنوان کردند که وزارت خارجه نسبت به نامه کمیته برجام بی‌توجه بوده‌اند در حالی که ما نه تنها بی‌توجه نبوده‌ایم بلکه وزارت امور خارجه بسیار جدی با دعوت و مباحث کمیته برجام عمل کرد.

وی به تفاوت در دو دیدگاه پرداخت و گفت: وقتی آقای زاکانی نامه مکتوب را به

وطن من بازدید : 55 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)

صفحه اینستاگرام آیت الله هاشمی

 

صفحه اینستاگرام آیت الله هاشمی با گذاشتن تصویری از ظریف و اوباما در حال دست دادن، موضع رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را درباره مذاکره با آمریکا منتشر کرد.

ذيل اين متن نوشته شده است: سبکی که الان داریم که با آمریکا نه حرف بزنیم و نه رابطه داشته باشیم، قابل دوام نیست.

 

مگر اروپا با آمریکا، چین با آمریکا، و روسیه با آمریکا چه تفاوتی از دید ما دارند؟ اگر با آنها مذاکره داریم، چرا با آمریکا مذاکره نکنیم؟ معنای مذاکره هم این نیست که تسلیم آنها شویم. مذاکره می کنیم اگر مواضع ما را پذیرفتند و یا ما مواضع انها را پذیرفتیم تمام است.

 

اخبار,اخبار سیاست خارجی,ظریف و اوباما

وطن من بازدید : 47 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

6 عامل مهم ریزش مو در آقایان



درمان  ریزش موی مردان

استرس زیاد باعث ریزش مو می شود

 

ریزش مو یک اتفاق تلخ در زندگی آقایان است، بخصوص اگر این ریزش مو ناشی از عوامل ژنتیکی باشد و کاری از دست فرد برای درمان آن برنیاید. برخی از آقایان با مشاهده ی ریزش موهایشان اعتماد به نفس شان را از دست می دهند و با دیدن موهای پرپر شده شان روی بالشت یا کف حمام احساس ناخوشایندی را تجربه می کنند.با وجود اینکه در بیشتر موارد ریزش مو ارثی است، اما وراثت همیشه تنها عامل مشکل از بین رفتن موها نیست. عوامل دیگری نیز وجود دارند که ریزش مو را تسریع می کنند.

در این مطلب به شش عامل مهم که در ریزش موی آقایان نقش دارند اشاره می شود.

ریزش مو؛ مشکلات غده تیروئید
تیروئید غده ای کوچک است، اما تاثیر زیادی در عملکرد متابولیکی بدن دارد. کم کاری تیروئید یکی از مشکلات رایجی است که باعث تنبلی این غده شده و

وطن من بازدید : 47 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

درمان جوش صورت با چند روش خانگی



درمان جوش صورت

با مواد طبیعی می توانید جوش های صورت تان را درمان کنید.

 

جوش صورت یکی از مشکلات پوستی است که می توانید با روش های خانگی آن را درمان کنید. با مواد طبیعی می توانید جوش های صورت تان را درمان کنید.


رو به روی آینه ایستاده اید و مدت ها مشغول ریشه کن کردن جوش های ریز و درشت روی صورتتان می شوید، جوش هایی که امروز از بین می روند و فردا دوباره سر باز می کنند. اغلب ما برای خلاص شدن از این نقاط قرمز دست به دامان پزشکان و کرم ها و داروهای رنگارنگ می شویم.

اما شیوه های ساده تر و در عین حال کم خرج تری برای درمان این جوش های همیشه حاضر وجود دارد، درمان هایی که تنها و تنها به وسیله برخی خوراکی های خانگی

وطن من بازدید : 53 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

 

حتما شما هم می دانید که هایلایت کردن مو کار هر کسی نیست و احتیاج به فردی متخصص و حرفه ای دارد. هایلایت مو مدل های مختلفی دارد به عنوان مثال می توانید تنها روی موها، زیر یا حتی انتهای آن را رنگ کنید. ما در اینجا مدل های مختلف هایلایت موهای ستاره های هالیوود را برایتان آورده ایم تا با توجه به سلیقه خود از آنها ایده بگیرید.

1. الیزابت اولسن

هایلایت مو به سبک ستاره ها

 

2. الساندرا آمبروزیو

هایلایت موهای ستاره های هالیوود

 

3. کت دیلی

هایلایت مو به سبک ستاره ها

وطن من بازدید : 47 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

افزایش طول عمر مژه مصنوعی



آموزش چسباندن مژه مصنوعی

تمیز و بهداشتی نگه داشتن مژه مصنوعی‌هایتان می‌تواند عمر آنها را افزایش دهد

 

آیا مژه مصنوعی‌هایتان را تمیز نگه می‌دارید؟ می‌دانیم، بعد از پایان یک روز خسته کننده، اضافه کردن یک گام دیگر به برنامه‌ی زیباییتان می‌تواند سخت و طاقت و فرسا باشد، اما وقتی مژه مصنوعی‌هایتان برای ماه‌ها قابل استفاده باشند، این سختی را به جان خواهید خرید.

درست است، تمیز و بهداشتی نگه داشتن مژه مصنوعی‌هایتان می‌تواند عمر آنها را افزایش دهد و شما هم می‌توانید دوباره و دوباره از آنها استفاده کنید و آنها مثل روز اول نو باشند. ریمل و چسب مژه مصنوعی، هردو می‌توانند موهای واقعی مژه مصنوعی‌ها را خشک کرده، و همچنین باعث پیچ و تاب الیاف مصنوعی بشوند.

به اضافه، مژه‌های مصنوعی فرسوده، می‌توانند باکتری‌ها را

وطن من بازدید : 64 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

افشاي پشت‌پرده گزارش برجام



اخبار,اخبار سیاسی,كميسيون ويژه  برجام

پنج عضوكميسيون برجام در بيانيه‌اي خطاب به ملت : گزارش قرائت‌شده اين‌كميسيون خارج از پارلمان تدوين‌شده‌است

مجلس با رد دو فوريت يك طرح نتوانست درباره توافق هسته‌اي به توافق برسد

احمد توکلی درباره زيان‌هاي به سرانجام نرسیدن برجام هشدار داد

تاجگردون: تعارف نکنید برجام را رد کنید تا مردم تکلیف‌شان را با شما بدانند

 اكثريت مجلس دوباره رو دست خوردند تا برجام همچنان معطل بماند. ديروز نه گزارش كميسيون ويژه به كام حاميان توافق بود و نه طرح دو فوريتي. نه روي گزارش كميسيون ويژه اجماعي صورت گرفت و نه اجماع بر سر طرح دوفوريتي پابرجا ماند. ديروز تمام برنامه‌هاي اكثريت نقش بر آب شد تا همه‌چيز به كام اقليت تمام شود؛ اقليتي كه تا اينجا فقط توانسته بازي را نيمه‌تمام بگذارد.

 

كاري كه قرار بود تا آخر هفته به صورت «فوري» تمام شود به اما و اگرهاي هفته بعد كشيده شده است. حالا در اين فاصله منتقدان در فكر درانداختن «طرحي نو» براي مخالفت با

وطن من بازدید : 58 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

دیدگاه بشار اسد درباره عملیات روسیه در کشورش

 

اخبار,اخبارسیاست  خارجی  ,کیوسک بین‌المللی

دیدگاه بشار اسد درباره عملیات نیروهای نظامی روسیه در سوریه، منزوی شدن طرفداران کناره گیری بشار اسد از قدرت، انتقادات از سیاست باراک اوباما در قبال سوریه، جدیدترین جنایت ضدبشری داعش، اظهارات جدید نامزد جنجالی جمهوری خواه و تلاش نتانیاهو برای کاستن از اختلافات با اوباما، از جمله مهمترین موضوعاتی است که سرخط مطالب امروز مطبوعات جهان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش «تابناک»، امروز نیز همچون چند روز اخیر، بخش عمده مطالب مطبوعات و

وطن من بازدید : 73 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)

طرز تهیه سالمون سوخاری با پونه کوهی

آموزش انواع غذاها



طرز پخت سالمون سوخاری با پونه کوهی,طرز تهیه سالمون سوخاری

در آخر، ماهی سالمون سوخاری را با پونه کوهی تازه و خلال پوست لیمو چاشنی اش بزنید


مواد لازم برای تهیه سالمون سوخاری با پونه کوهی :

* سیب زمینی ۴۰۰ گرم
 کدوی بزرگ  ۲ عدد
 پیاز قرمز ۲ عدد
سیر ۶ حبه
روغن زیتون به مقدار لازم
پونه کوهی خشک ۲ قاشق چایخوری
گوجه گیلاسی ۲۵۰ گرم
زیتون کالاماتا یک سوم فنجان
فیله سالمون چهار عدد (هر کدام ۱۲۰ گرمی)
پونه کوهی تازه یک چهارم فنجان
خلال پوست لیموترش یک عدد


* سیب زمینی (پوست آن را بگیرید و به قطعات ۲٫۵سانتیمتری ببرید)


طرز تهیه سالمون سوخاری با پونه کوهی:
مایکرویو را با حرارت ۱۸۰ درجه سانتیگراد گرم کنید. سیب زمینی ها را

وطن من بازدید : 263 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)

در کافی شاپ خواستگاری نکنید

دانستنیهای قبل از ازدواج



مراسم خواستگاری

قبل از اینكه سؤالات را در خواستگاری از طرف مقابل بپرسی اساسی ترین هایش را از خودت بپرس‎

 

آیا برای 50سال زندگی مشترك نمی خواهید 50ساعت وقت بگذارید، فكر كنید، مطالعه كنید یا به سخنرانی بزرگان در این زمینه گوش دهید؟

دختر و پسری كه در آستانه ازدواج قرار می گیرند، بیش از هر زمان دیگری نیاز دارند به كسب مهارت های گفت وگو برای شناخت خود و راه های كاربردی برای شناخت طرف مقابل؛ به معیارهای عینی و واقعی. ما در این فرصت كوتاه به مجموعه مهارت هایی اشاره خواهیم كرد كه برای برگزاری جلسات خواستگاری مهم به نظر می رسند.


یاد بگیریم
تصمیم به ازدواج گرفته اید؟ پیشنهاد ما این است كه

وطن من بازدید : 116 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)

کارت پستال ویژه عید سعید غدیر خم

 

هان! اي مردمان! علي را برتر بدانيد، که او برترين انسان از زن و مرد بعد از من است ... هرکه با او بستيزد و بر ولايتش گردن ننهد نفرين و خشم من بر او باد. (خطبه ي غديريه)

 

کارت تبریک عید غدیر خم,کارت تبریک ویژه عید غدیر

کارت پستال عید غدیر,کارت پستال ویژه عید غدیر

کارت پستال عید غدیر خم

 

کارت اینترنتی, تصاویر عید غدیر خم

وطن من بازدید : 110 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)

عید غدیر خم

 

عید غدیر خم, 18 ذی الحجه عید غدیر خم, واقعه غدیر خم

۱۸ ذی الحجه مصادف با عید غدیر خم

 

۱۸ ذی الحجه؛ عید غدیر خم

روز عید غدیر خم، از سوی رسول گرامی اسلام، برترین عید امت لقب گرفته است. حضرت فاطمه علیهاالسلام نیز در حدیثی، غدیر خم را اتمام حجت خداوند با مسلمانان می داند تا در برگزیدن جانشین رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله به انحراف نیفتند.

روز عید غدیر خم

عید غدیر خم روز ۱۸ ذی الحجه می‌باشد که توسط مسلمانان شیعه برای جانشینی صریح حضرت علی بن ابی طالب (ع) در مقام امامت پس از حضرت محمد (ص) جشن گرفته می‌شود.  به اعتقاد شیعیان بر طبق خطبه حضرت محمد(ص) در غدیر خم علی (ع) را

وطن من بازدید : 64 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)

عادات روزانه ای که سلامت کبد را به خطر می اندازد!



کبد,بیماریهای کبدی,پیشگیری از بیماریهای کبدی

داروهای ضدافسردگی، میزان سم را در کبد افزایش می‌دهند

 

عادات روزانه ای که سلامت کبد را به خطر می اندازد!
اگر فکر می‌کنید فقط الکل برای کبد بد است، دوباره فکر کنید. چیزهایی که هر روز مرتبا می‌خورید هم عوارضی برای کبدتان دارد.

 

مصرف زیاد شکر و ابتلا به بیماریهای کبدی

نمی‌توانید بدون شکر زندگی کنید؟ آگاه باشید! که صرف زیاد شکر فرآوری شده، ریسک بیماری‌های کبد را بالا می‌برد. بنابراین حواس‌تان به مقدار شکری که در چای‌، قهوه و یا پاپ‌کورن کاراملی‌تان می‌ریزید باشد.

 

ابتلا به بیماری کبد با مصرف زیاد ویتامین آ

همه می‌دانیم وینامین آ برای بینایی خوب است اما میزان زیاد از این ویتامین می‌تواند برای کبد مضر باشد. تنها به اندازه دوز مورد نیاز که توسط پزشک تجویز شده مصرف کنید نه سرخود!

وطن من بازدید : 33 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)

ظریف در سازمان ملل: جهان همدستی عربستان در ایجاد القاعده و طالبان و جنایات صدام را فراموش نکرده است

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزیر امور خارجه کشورمان در سخنرانی خود در سازمان ملل با اشاره غیر مستقیم به عربستان سعودی گفت: جهان همدستی آنها در ایجاد القاعده و طالبان و جنایات صدام را فراموش نکرده است.

محمدجواد ظریف در سخنرانی خود گفت: ما متاسفیم که یک یا دو همسایه ما از درک تهدید و سرنوشت مشترک ما ناتوان هستند و به این علت برخوردهایی غیر مسئولانه دارند که از جمله در سیاست های منطقه ای آنها و اخیرا در نحوه رفتارشان با قربانیان فاجعه اخیر در منا بروز و ظهور یافته است. جهان هنوز همدستی آنها در ایجاد القاعده و طالبان و جنایات صدام علیه مردم ما و مردم خودش را فراموش نکرده است.

متن کامل سخنرانی وزیر امور خارجه کشورمان در سازمان ملل به شرح ذیل است

وطن من بازدید : 71 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

جوکهای خنده دار لاین و وایبر

جوک جالب وایبر , جوک جالب برای لاین

 

من یه بار تو جاده مشهد به طبس یه گوشه دور افتاده که پرنده پر نمیزد، حدود 1300 کیلومتر دور از خونه یه سیگار روشن کردم رفیق صمیمی بابام از رو به رو اومد.

 

جوکهای جدید و خنده دار , استتوس خنده دار

 جوکهای خنده دار لاین و وایبر

 

دخترای دانشگاه اونقدیکه رقابـــــــت میکنن قبل از همه شوهر کنن
اگه تو درس خوندن رقابت میکردن الان ما دنیا رو تحــــــــریم کرده بودیم یه آب هم روش!!!!!

 

وطن من بازدید : 65 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

آخرین مدل مو منحصر به فرد برای مردان و پسران

آرایش موها



در این پست برای شما عزیزان جدیدترین مدل موی مردانه و پسرانه سال ۲۰۱۵ را آماده کردیم ،با ما همراه باشید.

مدل مو پسرانه کوتاه منحصر به فرد

مدل مو پسرانه کوتاه منحصر به فرد

بهترین مدل موهای کوتاه مردانه

تبلیغات

بازی ، تفریحی و سرگرمی ، طنز

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات