loading...
پرتال تفریحی سرگرمی وطن من
تبلیغات

وطن من بازدید : 47 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

درمان جوش صورت با چند روش خانگی



درمان جوش صورت

با مواد طبیعی می توانید جوش های صورت تان را درمان کنید.

 

جوش صورت یکی از مشکلات پوستی است که می توانید با روش های خانگی آن را درمان کنید. با مواد طبیعی می توانید جوش های صورت تان را درمان کنید.


رو به روی آینه ایستاده اید و مدت ها مشغول ریشه کن کردن جوش های ریز و درشت روی صورتتان می شوید، جوش هایی که امروز از بین می روند و فردا دوباره سر باز می کنند. اغلب ما برای خلاص شدن از این نقاط قرمز دست به دامان پزشکان و کرم ها و داروهای رنگارنگ می شویم.

اما شیوه های ساده تر و در عین حال کم خرج تری برای درمان این جوش های همیشه حاضر وجود دارد، درمان هایی که تنها و تنها به وسیله برخی خوراکی های خانگی

وطن من بازدید : 49 جمعه 03 مهر 1394 نظرات (0)

7 میوه برای محکم کردن پوست

سلامت پوست



میوه ها برای تقویت و محکم کردن پوست مفید بوده و از شلی و افتادگی آن جلوگیری می‌ کنند.

احتمالاً تصور می کنید که داشتن پوستی قوی و محکم فقط در سایه ی استفاده از کرم ‌های گرانقیمت و صرف هزینه های بالا امکان پذیر است. اما ما به شما می گوییم که با روش ‌های بهتری می‌ توانید به این هدف برسید. البته که نمی شود با صرف خوردن میوه انتظار معجزه داشت. باید رژیم غذایی سالمی دنبال کنید و مصرف مواد غذایی حاوی کلاژن و مواد مغذی مورد نیاز را در الویت قرار دهید. برای مقابله با شلی پوست لازم است ابتدا به تغذیه تان اهمیت بدهید و در گام بعدی به سراغ کرم ‌های مناسب بروید. در این مطلب شما را

وطن من بازدید : 54 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

هندوانه ماسک روشن کننده صورت



ماسک روشن کننده, ماسک پاک کننده صورت با هندوانه

ماسک روشن کننده صورت‎

 

هندوانه یکی از پرخاصیت ترین میوه هایی است که در فصل بهار و تابستان مورد علاقه افراد بسیاری است.این بار با هندوانه  ماسک روشن کننده برای صورت تان درست کنید.

این بار وقتی این میوه را می خورید ، بخشی را نیز برای یک ماسک روشن کننده و تازه کننده پوست نگه دارید.

وطن من بازدید : 74 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

پوست و زيبايي




برنامه مراقبت با جلبک پودر شده افزايش دهنده مواد معدني
براي همه افرادي که مايلند پوستشان را تحريک و تقويت کنند تا پوست پذيرش بيشتري براي مراقبت هاي ويژه پيدا کند.
براي همه افرادي که پوست چرب دارند و مايلند توليد چربي پوستشان را تنظيم و کنترل کنند.
جلبک پودر شده در صورت استفاده به شکل ماسک يک روش درمان دريايي واقعي براي صورت است آلودگي ها را از عمق پوست بيرونمي کشد و مواد معدني سرشار خود و ويتامين هايش را به پوست انتقال مي دهد. پوست شادابي و درخشندگي خود را باز مي يابد.

 

شادابي و درخشندگي پوست,جلبک پودر شده افزايش دهنده مواد معدني

وطن من بازدید : 52 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اسکارلت جوهانسون راز پوست زیبایش را فاش کرد!



راز پوست زیبای اسکارلت جوهانسون

سركه سیب ، راز پوست زیبای اسکارلت جوهانسون است

 

اسكارلت جوهانسون 30 ساله است كه به تازگی در مصاحبه‌ای پرده از راز پوست زیبای خود برداشت و با صراحت اعلام كرد كه سركه سیب همراه همیشگی‌اش در مراقبت از پوستش است.

اكثر خانم‌ها از اینكه همیشه هنرمندان و چهره‌های معروف را با پوستی سالم و جوان می‌بینند، متعجب‌اند و با خود می‌گویند كه حتما ستاره‌ها كرم‌های آنچنانی مصرف می‌كنند كه همیشه زیبا به نظر می‌رسند.

اما شاید باور نكنید كه تعدادی از همین ستاره‌ها با درآمدهای میلیون دلاری با خواص گیاهان و روش‌های درمان سنتی به زیبایی ظاهر خود می‌رسند. نمونه آنها اسكارلت جوهانسون 30 ساله است كه به تازگی در مصاحبه‌ای پرده از راز پوست

وطن من بازدید : 89 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

روش های پاکسازی پوست



داشتن پوستی سالم,پاکسازی روزانه,پاکسازی هفتگی

مراقبت و نگهداری پوست

 

دومین فصل مراقبت و نگهداری پوست پاکسازی پوست می‌باشد.  تمیز کردن دائمی و صحیح پوست کلید داشتن پوستی سالم، درخشان و زیبا می‌‌باشد. اشتباه رایجی که در جامعه وجود دارد بدینگونه است که پاکسازی پوست زمانی لازم است که فرد از کرم و مواد آزایشی روی پوست صورت استفاده کرده و یا اینکه پاکسازی فقط برای پوست‌های چرب و جوش‌دار باید انجام شود.

 

اینها باورهای اشتباه می‌باشند. پاکسازی پوست در هر حال حتی اگر هیچگونه کرم یا مواد آرایشی استفاده نشده باشد و یا حتی اگر فرد تمام روز در منزل بوده و از خانه خارج نشده باید انجام شود.

تبلیغات

بازی ، تفریحی و سرگرمی ، طنز

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات