loading...
پرتال تفریحی سرگرمی وطن من
تبلیغات

وطن من بازدید : 117 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

گزارش جدید بانک مرکزی از ارزانی و گرانی موادغذایی

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بانک مرکزی اعلام کرد: قیمت خُرده فروشی ۴ گروه مواد غذایی در هفته منتهی به ۱۳ آذرماه نسبت به هفته قبل از آن افزایش، ۳ گروه کاهش و ۴ گروه نیز ثابت ماند.

بانک مرکزی در گزارش هفتگی نرخ متوسط خُرده فروشی برخی مواد خوراکی در تهران برای هفته منتهی به سیزدهم آذرماه، اعلام کرد: نرخ چهار گروه مواد خوراکی نسبت به هفته پیش از آن افزایش و قیمت سه گروه دیگر کاهش یافت و قیمت چهار گروه دیگر تغییری نکرد.

بر پایه این گزارش، در هفته منتهی به سیزدهم آذرماه نرخ لبنیات ۰.۳ درصد، میوه های تازه ۰.۱ درصد، سبزی های تازه ۰.۹ درصد و قند و شکر ۰.۲ درصد رشد کرد. در همین دوره نرخ تخم مرغ ۱.۸ درصد، حبوب ۰.۲ درصد و گوشت مرغ پنج درصد کاهش

وطن من بازدید : 93 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

گزارش بانک مرکزی از قیمت خوراکی‌ها

 

اخبار,اخباراقتصادی ,قيمت   مواد خوراکي

بانک مرکزی با تاکید بر افزایش قیمت ۱۰ گروه مواد غذایی در هفته منتهی به یک خرداد ۹۴ نسبت به هفته مشابه سال قبل اعلام کرد: قیمت میوه های تازه ۸۵.۹ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بانک مرکزی متوسط قيمت خُرده فروشي برخي از مواد خوراکي در تهران منتهی به هفته یک خرداد ۹۴ را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، قیمت ۱۰ گروه مواد غذایی در این هفته نسبت به هفته مشابه سال قبل افزایشی بوده و تنها یک قلم ثابت مانده است.

لبنيات و تخم مرغ
طبق اعلام بانک مرکزی، در هفته مورد گزارش، در گروه لبنيات قيمت تمام اقلام اين گروه نسبت به هفته قبل بدون تغيير بود. بهای تخم مرغ معادل ۷ درصد افزایش یافت و شانه اي ٧٥٠٠٠ الي ٩٥٠٠٠ ريال فروش مي رفت.

برنج و حبوب
در این هفته در گروه برنج، قیمت برنج داخله درجه یک معادل ۰.۱ درصد افزایش یافت و بهای برنج درجه دو داخله ثابت بود. در گروه حبوب، قیمت لپه نخود معادل ۰.۵ درصد، لوبیا چیتی ۰.۲ درصد و لوبیا چشم بلبلی ۰.۱ درصد کاهش یافت. بهای سایر اقلام این گروه بدون تغییر بود.

وطن من بازدید : 81 چهارشنبه 06 خرداد 1394 نظرات (0)

اخبار اقتصادی و بازرگانی



اخبار,اخبار اقتصادی,مرجع قیمت‌گذاری خودرو

احتمالاً مجلس شورای رقابت را مرجع قیمت‌گذاری خودرو اعلام خواهد کرد پژویان: وقتی دو خودروساز 95 درصد از بازار را در اختیار داشته باشند، بازار انحصاری می‌شود صالحی: در صورت انحصاری نبودن بازار خودرو، فرمول شورای رقابت در قیمت‌گذاری خودرو منتفی خواهد بود امامی: وقتی قیمت‌گذاری خودرو دولتی شود تنها به نفع خودروسازان است

در جلسه اخیر شورای رقابت و هنگامی که این شورا موضوع بررسی درخواست دو خودروساز بزرگ کشور برای افزایش قیمت خودرو را در دست بررسی داشت، این شائبه ایجاد شد که آیا شورای رقابت مسئول قیمت‌گذاری خودرو است یا خیر؟ طبق قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت قیمت‌گذاری کالا و خدمات با دولت است که براساس ماده 20 این الحاقیه دولت مسئول قیمت‌گذاری بازارهای انحصاری نیز شناخته شده است. به این ترتیب قیمت‌گذاری خودرو نیز به عنوان یک کالای انحصاری در چارچوب وظایف دولت قرار گرفته و طبیعتاً از دستور کار شورای رقابت خارج می‌شود.

وطن من بازدید : 45 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

تکلیف بدهی رژیم صهیونیستی به ایران چه می شود؟



اخبار,اخبارا قتصادی,شرکت ملی نفت ایران

مقامات رژیم صهیونیستی می گویند از اجرای حکم دادگاهی در سوئیس مبنی بر پرداخت بدهی یک میلیارد و 100 میلیون دلاری خود به ایران خودداری می کنند.

بر اساس گزارش ها، رژیم صهیونیستی این مبلغ را قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1979 و به سبب مشارکت در طرح احداث خط لوله مشترک به ایران بدهکار است.

به گزارش خبرآنلاین وزارت اقتصاد رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد تل آویو به استناد قانون مبادلات تجاری با کشور دشمن بر این باور است که انتقال پول به کشور دشمن از جمله شرکت ملی نفت ایران ممنوع است.

وطن من بازدید : 43 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

حذف یارانه ۶ میلیون نفر بر اساس توانایی مالی



اخبار,اخبار اقتصادی, یارانه نقدی

معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه حذف ۶ میلیون یارانه‌بگیر طبق تکلیف قانون قطعی است و منابع حاصل‌شده از آن صرف اشتغال و سایر امور زیربنایی کشور می‌شود، گفت: به هیچ وجه از حساب بانکی افراد برای قطع یارانه استفاده نکردیم.

احمد میدری، معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به فعالیت کارگروه شناسایی افراد ثروتمند اظهار داشت: این کارگروه همچنان فعال است و افراد حذف شده مرحله به مرحله اعلام خواهند شد.

وطن من بازدید : 57 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

واکنش زنگنه به ماجرای بابک زنجانی ثانی



اخبار,اخبار اقتصادی ,پرونده بابک زنجانی

عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی با بیان اینکه وزیر نفت معتقد است موارد مطرح‌شده درباره بدهی ۵.۳ میلیارد دلاری شرکت اماراتی اشتباه است، گفت: اگر سر سوزنی این ماجرا واقعیت داشته باشد ورود ما در کمیسیون انرژی به این مطلب بسیار جدی‌تر از بابک زنجانی خواهد بود.

امیرعباس سلطانی در گفت‌وگو با فارس گفت: درباره بدهی 5.3 میلیارد دلاری شرکت اماراتی بحثی را وزارت نفت و بحثی را دیگر آقایان دارند و وزارت نفت می‌گوید شرکت اماراتی 3 میلیارد دلار را تسویه کرده است.

وطن من بازدید : 47 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

لیست قیمت تبلت

نامنمودار قیمتسرعت پردازندهکیفیت دوربینسیستم عاملاندازه صفحه نمایشقیمت (تومان)بروز زسانی
COBY MID9741 نمودار تغییرات قیمت 1 GHz 2 MP اندروید 4 9.7" 155,000 55 دقیقه‌ پیش
Wintouch Q75S نمودار تغییرات قیمت     آندروید 7.0 " 164,000 55 دقیقه‌ پیش
SmartTouch Life TD7017508 نمودار تغییرات قیمت 1.2 GHz   اندروید 4.2 7" 165,000 55 دقیقه‌ پیش
Pierre Cardin Tablet PC704 نمودار تغییرات قیمت 1.2   آندروید 4.2 "7 180,000 55 دقیقه‌ پیش
W&H Tab M725 wifi نمودار تغییرات قیمت 1.2 GHzی   آندروید 4.2.2 7 " 189,000 55 دقیقه‌ پیش
JXD s6600 نمودار تغییرات قیمت 1GHz   آندروید 7 " 189,000 55 دقیقه‌ پیش
i-Life ITELL K1100 - 8GB نمودار تغییرات قیمت 1.5 GHz 2 MP اندروید 4.4 7 " 189,000 2 ساعت پیش
Smart Kids Tab SW701 - 4GB نمودار تغییرات قیمت 1.01 GHz 2 MP اندروید 4.4 7 " 189,000 2 ساعت پیش
وطن من بازدید : 75 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

فرمانده انتظامی دشتی خبر داد

توقیف موتورسیکلت غیرمجاز ۱۰۰۰ سی سی توسط پلیس در دشتی

فرمانده انتظامی دشتی از توقف یکدستگاه موتور سیکلت ۱۰۰۰ سی سی غیر مجاز به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال توسط پلیس در دشتی خبر داد.

توقیف موتورسیکلت غیرمجاز ۱۰۰۰ سی سی توسط پلیس در دشتی

 صبح امروز در جمع فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی دشتی از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال خبر داد.

رضایی گفت: در پی اخبار مردمی مبنی بر اینکه فردی با دستگاه موتورسیکلت غیر مجاز در سطح شهر تردد و با حرکات نمایشی برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کند وارد عمل شدیم.

وی افزود: در همین راستا فورا اکیپ عملیاتی تشکیل و به محل اعزام و در یک اقدام ضربتی موتورسیکلت سنگین ۱۰۰۰ سی سی را متوقف و راکب آن را نیز دستگیر کردند.

رضایی خاطرنشان کرد: این موتورسیکلت که به صورت غیرمجاز و قاچاق وارد شده است حدود ۳۵۰ میلیون ریال ارزش ریالی دارد.

فرمانده انتظامی دشتی از والدین خانواده‌ها خواست تا اجازه ندهند فرزندان آنها از موتورسیکلت‌هایی که فاقد مدارک رسمی است استفاده کنند.

وی ضمن تقدیر از اطلاع‌رسانی به موقع توسط مردم یادآورشد: انتظار داریم چنانچه به مواردی مشکوک برخورد کردند پلیس را در جریان قرار دهند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

وطن من بازدید : 335 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

خودروهایی که قرار بود به ایران بیایند اما…

در نمایشگاه‌ها انبوهی از خودروهای جدید و جذاب به نمایش درمی‌ایند و در اکثر موارد نیز وعده ورود این خودروها به بازار ایران و حتی مونتاژ آنها توسط خودروسازان داخلی داده می‌شد.

خودروهایی که قرار بود به ایران بیایند اما…

در این مطلب سعی می‌کنیم تا برخی از مشهورترین خودروهایی که در تاریخ کشورمان قصد حضور در بازار خودرو را داشتند، معرفی کنیم. شایان ذکر است اکثر قریب به یقین این خودروها در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران رونمایی شدند.

سیتروئن SM

در دوران پیش از انقلاب اسلامی به دلیل وجود محدودیت‌های کمتر از جانب دولت‌های غربی، بیشتر خودروهایی که توسط دولت‌های مذکور برای مونتاژ در ایران مناسب تشخیص داده می‌شدند به ایران راه می‌یافتند. با این حال هیچ خودرو اسپرت و یا فوق لوکسی در ایران مونتاژ نمی‌شد و شاید برترین خودرو تولید داخل از نظر امکانات رفاهی را باید کدیلاک سویل (ایران) دانست. نقل شده است که در ابتدای دهه ۵۰ شمسی شاه مخلوع ایران به سبب علاقه شدیدی که به سیتروئن SM داشت

وطن من بازدید : 53 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

قیمت سکه و ارز و طلا جمعه 25 اردیبهشت94

 

ارزآخرین نرختغییر لحظه ای
دلار امریکا 32,970 0 (0%)
یورو 37,800 0 (0%)
پوند انگلیس 52,217 0 (0%)
درهم امارات 9,060 92 (1.02%)
 
 
وطن من بازدید : 45 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شورای پول و اعتبار شب گذشته تصمیم گرفت تا وام خودرو را ۱۵ میلیون تومان کند. این‌گونه راه برای خرید برخی از انواع خودروها باز می‌شود و بر این اساس، حداقل ۶۰ درصد قیمت یک خودروی معمولی در بازار پوشش داده می‌شود، یعنی اگر قیمت یک پراید را ۲۰ میلیون تومان فرض کنیم حدود ۱۲ میلیون تومان آن از طریق وام قابلیت پرداخت دارد؛ پس کافی است تنها ۸ میلیون تومان پول داشته باشید.

وطن من بازدید : 47 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مرجع سياست‌گذاري بازار پول سه‌شنبه هفته گذشته بدون توجه به هشدارهايي كه چند روز قبل‌تر، گروه‌هاي مختلف كارشناسي و تحقيقاتي درباره «تبعات زودهنگام و آني كاهش سود بانكي در بازار مسكن» اعلام كرده بودند، نرخ سود سپرده‌‌گذاري را از 22 درصد به 20 درصد کاهش داد.

به نوشته دنیای اقتصاد،هر چند تا پيش از اين مصوبه، زمزمه‌هاي كاهش سود بانكي طي چند هفته قبل تكان‌هايي را در بازار اجاره ايجاد كرد و بدون آنكه اجاره‌بها را افزايش دهد، به تحريك سمت عرضه براي تغيير وزن «رهن» و «اجاره‌‌بهاي ماهانه» منجر شد اما در روزهاي اخير، بهاي دستكاري سود بانكي گران‌تر از آنچه تصور مي‌شد، براي مستاجران رقم خورد. سال گذشته تحت تاثير جذابيت نسبي نرخ سود بانكي– در مقايسه با تورم- وزن «رهن» در سبد اجاره‌بها به 60 درصد و سهم «اجاره ماهانه» نيز به 40 درصد رسيد و عمده موجران براي هماهنگ شدن با توان مالي مستاجر، از فرمول رهن‌كامل يا رهن بيشتر در ازاي اجاره ماهانه كمتر در اجاره‌نامه‌ها استفاده كردند. اما در روزهاي اخير، برخي مالكان آپارتمان‌هاي اجاره‌اي با تشخيص اينكه كاهش سود بانكي، عايدي يك‌ساله 20 درصدي مبلغ رهن را نسبت به سود 42 درصدي اجاره ‌ماهانه،

وطن من بازدید : 49 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در شهر بزرگ تهران بسیاری از خانه‌ها به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و حتی گاهی به صورت بلندمدت اجاره داده می‌شوند.

در شهرهای توریستی و پر رفت و آمد، دیدن آپارتمان‌های با وسایل یا به اصطلاح مبله که برای اجاره گذاشته شده‌اند کاملا طبیعی است، اما وجود این خانه‌ها در شهرهای بزرگی همچون تهران که دارای هتل‌ها و مسافرخانه‌های زیادی جهت اقامت مسافران است، کمی متفاوت به نظر می‌رسد، چرا که بسیاری از افراد که قصد زندگی کردن به صورت دایم و بلندمدت در تهران را دارند نیز این خانه‌ها را اجاره می‌کنند.

تبلیغات

بازی ، تفریحی و سرگرمی ، طنز

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات