loading...
پرتال تفریحی سرگرمی وطن من
تبلیغات

وطن من بازدید : 71 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

چهار غواص گرفتار در مخزن یک شناور در اروند کنار جان باختند

 

چهار غواص برشکاری که روز جمعه در جریان شناورسازی و برشکاری یک فروند شناور مغروقه در اروند کنار گرفتار شده بودند، جان خود را از دست دادند.

بخشدار اروندکنار شامگاه جمعه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا گفت:جانباختگان این حادثه، کارگران دو شرکت پیمانکاری در اروند رود، مشغول شناورسازی یک فروند کشتی مغروقه باقی مانده از دوران جنگ تحمیلی بودند.


رضا شاوردی اضافه کرد:این کارگران، حین برشکاری در این مغروقه دچار گاز گرفتگی شده و در اروندرود جان می بازند.
وی ادامه داد:یکی دیگر از آسیب دیدگان این حادثه با کمک نیروهای امدادی به یک مرکز درمانی منتقل شد.


شهر مرزی اروندکنار در فاصله 55 کیلومتری شهر آبادان مرکز این شهرستان قرار دارد.


بر اساس آمار، 31 فروند مغروقه تاکنون از اروندرود خارج شده و 64 فروند دیگر نیز در اعماق رودخانه مانع تردد شناورها در محیط امن هستند.


پس از شناورسازی مغروقه ها تردد شناورهای با تناژ بالا و ایمنی کامل اروند تنها در سایه لایروبی و با راه اندازی دفتر هماهنگی مشترک ایران و عراق امکانپذیر است.


نظامیان بعثی عراق در اوایل تهاجم زمینی، دریایی و هوایی خود به خاک جمهوری اسلامی ایران در پاییز 1359 ده ها فروند شناور در حال تردد را در آبراه مرزی و مشترک اروندرود غرق کردند.


لایروبی نکردن و وجود مغروقه ها دو چالش اساسی در تردد شناورها در آبراه اروندرود است.

وطن من بازدید : 120 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

اخاذی از کارگران در شبگردی‌های دوستانه/ متهم:برای تفریح خودمان را مامور معرفی می‌کردیم

 

دوستان بیکاری که در شبگردی دوستانه خود دست به اخاذی از کارگران افغان می‌زدند، توسط پلیس دستگیر شدند.


 به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 3 بامداد، 25 خرداد ماه ماموران گشت انتظامی کلانتری 142کن هنگام گشت زنی در منطقه شهران به یک دستگاه سمند با چهار نفر سرنشین مشکوک شدند.

ماموران، مظنونان را تحت نظر قرار دادند تا اینکه متوجه شدند،‌ این افراد به نام پلیس قصد دارند که از کارگران تبعه افغان اخاذی کنند.

به دنبال این موضوع سریعا عوامل انتظامی وراد عمل شده و متهمان را در حین ارتکاب جرم دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سردسته گروه  (مالک خودروی سمند) در کلانتری به ماموران گفت: شب‌ها برای تفریح با استفاده از یک شوکر برقی سد راه کارگران افغان می‌شدیم و به نام مامور آنان را مورد بازجویی و اخاذی قرار می‌دادیم.

سرهنگ حسن رضا جوانمرد سرکلانتر دوم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: پرونده ای در این رابطه تشکیل و متهمان به دادسرا ارسال شدند.

وطن من بازدید : 46 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

اعدام، عاقبت قاتل صورت زخمی

 

مصطفی 28 ساله است، صورتش پر از جای چاقو است، بعضی به او لقب صورت زخمی داده‌اند؛ اما خودش می‌گوید همه این کارها را از روی نادانی برای بزرگ شدن اسمش انجام داده و قتل میثم او را به پایان زندگی اش نزدیک تر کرد.

اخبار,اخبارحوادث,قاتل

 

خودت را معرفی کن؟
مصطفی 28 ساله،تا مقطع دبیرستان هم بیشتر درس نخواندم .

سابقه کیفری داری؟
چند بار به جرم شرارت و آدم ربایی دستگیر شدم اما آدم ربایی نبود و فقط تسویه حساب مالی بود و به خاطر آن سوژه را چند ساعتی نگه داشتیم تا بدهی اش را بپردازد.

وطن من بازدید : 44 چهارشنبه 06 خرداد 1394 نظرات (0)

انتقام مجازی به دلیل پاسخ منفی به در‌خواست‌های بی‌شرمانه - اخبار حوادث

 

فردی كه با بدست آوردن تصاویر شخصی و خانوادگی یكی از شهروندان و انتشار آن در یكی از شبكه های اجتماعی مجازی موجب آبروریزی وی شده بود توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

انتقام مجازی به دلیل پاسخ منفی به در‌خواست‌های بی‌شرمانهبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت:در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر اینكه فردی عكس های شخصی وی را در یكی از شبكه های اجتماعی مجازی همراه با مطالب غیراخلاقی و كذب درج نموده ، بررسی موضوع در دستور كار پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ " مرتضوی" افزود:شاكی در اظهارات خود بیان داشت در یكی از شبكه های اجتماعی مجازی با فردی آشنا شدم كه پس از مدتی آشنایی فریب وی را خورده و عكس های شخصی و خصوصی خود را برای وی ارسال نمودم .ولی پس از مدتی من را به قصد اخاذی تهدید كرد كه تصاویر خصوصی ام را در اینترنت منشر می كند، ولی من به تهدیدهای او بی تفاوت بودم و او تهدید خود را عملی كرد.

وطن من بازدید : 48 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

حکم قصاص برای پسری که برادر دختر مورد علاقه خود را کشت



پسر جوانی که برادر دختر مورد علاقه خود را به قتل رسانده بود روز گذشته در دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روز پنجم بهمن ماه سال ۹۲ خانواده‌ای به کلانتری رفتند و از ناپدید شدن پسرشان خبر دادند.

روز بعد درحالیکه تحقیقات برای شناسایی این پسر ادامه داشت، جسد وی در خیابان عطار نیشابوری، شهرک امید دژبان داخل جوی آب پیدا شد.

با شناسایی هویت این جسد کارآگاهان تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند و اطلاع پیدا کردند مدتی است که خواهر مقتول به نام "مریم" ۱۹ ساله با جوانی به نام "بهزاد" ۲۱ ساله آشنا شده و همین موضوع زمینه درگیری و اختلاف میان خواهر و برادر شده است. بنابراین با شناسایی محل‌های سکونت "بهزاد" سرانجام وی وقتی که قصد داشت ایران را ترک کند و به آمریکا برود دستگیر شد.

پس از دستگیری "بهزاد" مشخص شد که او هشت ماه پیش و از طریق شبکه اجتماعی فیس بوک با خواهر مقتول به نام "مریم" آشنا شده و از آن زمان به بعد، ارتباط آن‌ها با یکدیگر بیشتر شده به طوریکه که نهایتا تصمیم به ازدواج گرفته بودند. اما در این میان "پیمان" پس از اطلاع از این موضوع، با ادامه آشنایی "مریم" و "بهزاد" مخالف کرده است.

وطن من بازدید : 35 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

30 جوان مست به جان هم افتادند/ دعوای خیابانی ۲ مجروح برجای گذاشت



چهار فرد شرور که از عاملان اصلی اخلال در نظم و امنیت عمومی و نزاع مستانه در جاهد شهر مشهد بودند دستگیر و دو مجروح این نزاع ۳۰ نفره به بیمارستان انتقال یافتند.

سرهنگ حجت نیک مرام فرمانده انتظامی مشهد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی گزارش نزاع دسته جمعی و عربده کشی شبانه ساعت 21:25 جمعه گذشته که منجر به ترس و وحشت شهروندان شده بود هماهنگی‌های لازم از طریق مرکز فرماندهی و کنترل پلیس مشهد به عمل آمد.

وطن من بازدید : 68 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

شیطانی شدن گربه و حمله به زن در حمام

شیطانی شدن گربه و حمله به زن در حمام + عکس

شیطانی شدن گربه و حمله به زن در حمام ، پلیس سان دیگو کالیفرنیا گزارش را دریافت نمود که گربه ای خانگی از دیدن حمام رفتن خانم شیطانی شده و به سمت وی حمله ور شده است.

 

گربه خانگی به نام کاپی که مدت 14 سال بود

وطن من بازدید : 67 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بوشهر- ایرنا- معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دشتستان استان بوشهر گفت: بر اساس برآوردها آتش سوزی بامداد روز پنجشنبه در پست برق ورودی شهر برازجان 40 میلیاردر یال خسارت داشته است.

 

عبدالحمید کریم آزاد در گفت وگو با ایرنا، افزود: این حادثه درساعت 20 دقیقه بامداد رخ داد که باعث نوسانات و قطعی برق در نقاطی از شهر برازجان و روستاهای اطراف شد.

وی اضافه کرد: دربرخی نقاط شهر برازجان قطعی برق پس از زمان کوتاهی برطرف شد اما در نقاط نزدیک به پست و روستاهای اطراف سه ساعت به درازا انجامید.

کریم آزاد بیان کرد: علت حادثه آتش سوزی پست برق برازجان و میزان دقیق خسارات توسط کارشناسان در دست بررسی است.

مدیرعامل آتش نشانی شهرداری برازجان نیز گفت: این آتش سوزی به مدت 45 دقیقه ادامه داشت و توسط امدادگران دو ایستگاه آتش نشانی این شهر مهار و خاموش شد.

بهروز ابوالفتحی افزود: خاموش کردن آتش توسط خودروهای اطفای حریق و با استفاده از فوم صورت گرفت.

شهر برازجان با بیش از 100 هزار نفر جمعیت مرکز شهرستان دشتستان در فاصله 65 کیلومتری شرق بوشهر واقع است

وطن من بازدید : 40 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نیویورک-ایرنا-وقوع طوفان های سهمگین و پی در پی در فلات مرکزی آمریکا و سیلاب های سنگین در بسیاری از نقاط ایالت اوکلاهما خانه های بسیاری را ویران کرد و به لغو پروازها و تخلیه فرودگاه بین المللی این ایالت منجر شد.

 

مرکز زمین شناسی و سازمان هواشناسی آمریکا شب گذشته (نخستین ساعات پنجشنبه به وقت تهران )اطلاع دادند که طوفان های پی در پی در ایالت های اوکلاهما ، تکزاس ،کانزاس و نبراسکا خانه های زیادی را در این ایالت ها ویران کرده و خسارات سنگینی به فرودگاه بین المللی اوکلاهما وارد کرده که موجب لغو همه پرواز ها و تخلیه این فرودگاه شده است.

فورست میچل سرپرست اداره هواشناسی اوکلاهما با اشاره به این که این طوفان ها تا کنون تلفات جانی در بر نداشته شمار مجروحین را 12 نفر اعلام کرد و افزود که گرچه هنوز از میزان خسارات مالی این طوفان ها اطلاع دقیقی در دست نیست اما شمار زیادی از خانه ها بویژه در 'اوکلاهما سیتی ' ویران شده و ساکنین را وادار به تخلیه خانه ها و رفتن به پناهگاه ها کرده است.

به گفته مایکل اسکاتن کارشناس ارشد اداره هواشناسی این ایالت دست کم 7 طوفان سنگین درفاصله 5 ساعت فلات مرکزی آمریکا بویژه ایالت های اوکلاهما،کانزاس ،تکزاس و نبراسکا را در نوردید و سیلاب های سنگین در کوهپایه ها سبب تخریب اماکن طبیعی و دست کم 200 خانه مسکونی در این نقاط شده است.

بر همین اساس فرودگاه بین المللی ویل راجرز در'اوکلاهما سیتی' تا اطلاع ثانوی تعطیل و همه پرواز های این فرودگاه لغو شده است.

تبلیغات

بازی ، تفریحی و سرگرمی ، طنز

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات