loading...
پرتال تفریحی سرگرمی وطن من
تبلیغات

وطن من بازدید : 65 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

روحانی در میان 8 نامزد نهایی مرد سال نشریه تایم

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نشریه تایم که هر ساله مرد سال جهان را انتخاب می‌کند امسال حسن روحانی را در میان 8 کاندیدای نهایی کسب این عنوان قرار داده است.

در میان 8 کاندیدای نهایی 2015 این نشریه علاوه بر نام حسن روحانی، رییس‌جمهور کشورمان نام‌های دیگری چون ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواه و پرحاشیه انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا نیز حضور دارند.

در توضیح علت حضور حسن روحانی در میان نامزدهای نهایی آمده است: رییس جمهوری که سعی کرد با دستیابی به توافق هسته‌ای با غرب

وطن من بازدید : 64 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

افشاي پشت‌پرده گزارش برجام



اخبار,اخبار سیاسی,كميسيون ويژه  برجام

پنج عضوكميسيون برجام در بيانيه‌اي خطاب به ملت : گزارش قرائت‌شده اين‌كميسيون خارج از پارلمان تدوين‌شده‌است

مجلس با رد دو فوريت يك طرح نتوانست درباره توافق هسته‌اي به توافق برسد

احمد توکلی درباره زيان‌هاي به سرانجام نرسیدن برجام هشدار داد

تاجگردون: تعارف نکنید برجام را رد کنید تا مردم تکلیف‌شان را با شما بدانند

 اكثريت مجلس دوباره رو دست خوردند تا برجام همچنان معطل بماند. ديروز نه گزارش كميسيون ويژه به كام حاميان توافق بود و نه طرح دو فوريتي. نه روي گزارش كميسيون ويژه اجماعي صورت گرفت و نه اجماع بر سر طرح دوفوريتي پابرجا ماند. ديروز تمام برنامه‌هاي اكثريت نقش بر آب شد تا همه‌چيز به كام اقليت تمام شود؛ اقليتي كه تا اينجا فقط توانسته بازي را نيمه‌تمام بگذارد.

 

كاري كه قرار بود تا آخر هفته به صورت «فوري» تمام شود به اما و اگرهاي هفته بعد كشيده شده است. حالا در اين فاصله منتقدان در فكر درانداختن «طرحي نو» براي مخالفت با

وطن من بازدید : 40 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

افزایش 53 درصدی پوشش پیش دبستانی در کشور

 

اخبار,اخباراجتماعی,علی‌اصغر فانی

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر سیاست توسعه مشارکت در آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش بدون مشارکت مردم، معلمان، اولیاء و خود دانش ​آموزان و سایر دستگاه​‌ها نمی​‌تواند به نتیجه مطلوب خود برسد.

به گزارش  (ایسنا) منطقه خوزستان، علی​ اصغر فانی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که بعدازظهر روز گذشته در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: شورای آموزش و پرورش استان‌​ها در دولت تدبیر و امید حداقل ماهی یک‌بار در مراکز استان​‌ها و شهرستان‌​ها برگزار می‌​شود که دستاوردهای بسیار مهمی داشته است.

وطن من بازدید : 51 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

ماجرای غضنفرهای گل به‌خودی‌ زن دولت


 


« دولت بنزین را آزاد کرد» این تیتر رسانه های تندروی منتقد دولت بود و پس از آنان واکنش های گسترده ای در قالب طنز و کنایه در شبکه های اجتماعی بابت حذف سهمیه بندی بنزین ۶۰ لیتری براه افتاد. متلک هایی که بسیاری از مخاطبان آن را دیده و به خوبی مشخص است که بسیاری از این متون از یک اتاق فکر مشترک و در راستای تخریب دولت به بیرون درز می یابد.

 حال سئوال اینجاست که حذف سهمیه بندی به نفع مردم و طبقه ضعیف و متوسط جامعه است و آیا دولت در این زمینه شایسته تقبیح است تا تایید و تشکر؟ از طرف دیگر نحوه عملکرد دولت در این ماجرا معقول و منطقی بوده یا با ایرادات جدی مواجه است؟

سال ۱۳۸۹ قانون هدفمندی یارانه از تصویب مجلس گذشت و دولت موظف شد که طی پنج سال به عنوان مثال قیمت بنزین را به ۹۰ درصد قیمت بنزین فوب خلیج فارس برساند. این افزایش قیمت ها بدون شک نمی توانست ناگهانی و به یکباره باشد و قرار بر این شد که طی چند فاز و به صورت نرم قیمت ها افزایش یابد تا فشار اقتصادی به حداقل ممکن برسد. دولت دهم اما به یکباره و در اولین فاز اجرای طرح هدفمندی قیمت حامل های انرژی را به شکل افسارگسیخته ای افزایش داد. به عنوان مثال قیمت بنزین یک شبه هفت برابر شد. در آنسوی ماجرا قرار بر این بود که ۳۰ درصد از درآمدهای حاصله از اجرای طرح هدفمندی به بخش تولید اختصاص یابد تا نهاده های تولیدی با افزایش ناگهانی قیمت ها واحدهای تولیدی را دچار شوک و رکود اقتصادی نکنند.

وطن من بازدید : 67 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

 

مردم به شادي‌هاي ملي نياز دارند



اخبار,اخباراجتماعی,شادي‌هاي ملي

سكوت رسانه ملي، سمپاشي برخي افراد مخالف و رفتار آميخته با تعقل ديپلمات‌هاي ايراني در جريان پيروزي اخير در مذاكرات هسته‌اي از عواملي بودند كه منجر به بروز هيجانات كمتر مردم شدند. به طور مثال تاكنون سابقه نداشته پس از برد تيم ملي فوتبال ايران گروهي از مسوولان بگويند كه اين برد يك خيانت و به ضرر كشور است

برد تيم ملي فوتبال ايران مقابل استراليا ١٧ سال پيش و راهيابي ايران به جام جهاني فرانسه، پيروزي حسن روحاني در انتخابات رياست‌جمهوري سال ١٣٩٢، موفقيت تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي ايران و توافق لوزان و. . . نمونه‌هايي از رويدادهاي همراه با پيروزي

وطن من بازدید : 40 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

20 درصد زندانیان بعد از آزادی طلاق می‌گیرند



اخبار,اخبار اجتماعی , طلاق

معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان زندا‌ن‌های کشور با بیان اینکه 20 درصد زندانیان کشور پس از آزادی با طلاق مواجه می‌شوند گفت: 150 هزار متاهل در زندان‌های کشور بسر می‌برند که 111 هزار نفر آنان فرزند دارند.

به گزارش آنا، علی اصغر جهانگیر شامگاه شنبه در همایش بزرگ «خیرین در نسیم مهر» در اصفهان با تاکید بر لزوم حمایت دولت و جامعه از خانواده‌های زندانیان افزود: 9 هزار نفر از زندانیان متاهل پنج فرزند و بیشتر و بقیه کمتر از پنج فرزند دارند.

وطن من بازدید : 46 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شورای پول و اعتبار شب گذشته تصمیم گرفت تا وام خودرو را ۱۵ میلیون تومان کند. این‌گونه راه برای خرید برخی از انواع خودروها باز می‌شود و بر این اساس، حداقل ۶۰ درصد قیمت یک خودروی معمولی در بازار پوشش داده می‌شود، یعنی اگر قیمت یک پراید را ۲۰ میلیون تومان فرض کنیم حدود ۱۲ میلیون تومان آن از طریق وام قابلیت پرداخت دارد؛ پس کافی است تنها ۸ میلیون تومان پول داشته باشید.

وطن من بازدید : 90 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: معوقات سال 93 فرهنگیان در فعالیت های مختلف به زودی پرداخت و پیگیر تامین معوقات سال 92 هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا ،سید محمد بطحایی  افزود: این پرداخت ها به استثنای پاداش بازنشستگان است.

وی اضافه کرد: همچنین پاداش افرادی که در نیمه اول سال 93 بازنشسته شده اند و جانبازان، بانوان سرپرست خانوار، بیماران صعب العلاج نیز پرداخت می شود.

بطحایی، درباره تبعیض ها و تفاوت ها در پرداختی های فرهنگیان نسبت به سایر کارکنان دستگاههای اجرایی بیان کرد: همه مدیران ارشد کشور وجود این تبعیض ها را تایید می کنند و در تلاش برای کاهش آنها هستند.

وطن من بازدید : 45 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران از بازگشت مگس‌های سفید به تهران با استناد به پیش بینی کارشناسان خبر داد.

به گزارش افکارنیوز، حمت‌الله حافظی در مورد احتمال حضور مجدد مگس‌های سفید در پایتخت با گرم شدن هوا گفت: پیش‌بینی کارشناسان این است که امسال نیز با باز شدن تخم‌گذاری‌هایی که در استان‌های غربی تهران رخ داده، باز هم با این پدیده مواجه باشیم.


وی با بیان اینکه اگر میزان تخم‌گذاری این مگس‌های سفید زیاد باشد، با وزش باد این حشرات به تهران دسترسی پیدا می‌کنند، گفت: با این حال بررسی‌ها نشان داده است که حضور این عسلک‌ها امسال نسبت به مدت مشابه قبل کمتر باشد.



سال گذشته هجوم مگس‌های سفید به تهران که در نتیجه خشکسالی‌های مناطق اطراف و عدم بارش باران بود، مشکلاتی را بر شهروندان پایتختی شد.

وطن من بازدید : 62 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
شوراي نگهبان طرح امكان سنجي انتقال مركز سياسي و اداري كشور و ساماندهي و تمركززدايي از تهران را با توجه به اصلاحات انجام شده مغاير با موازين شرع و قانون اساسی ندانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  اداره كل روابط عمومي شوراي نگهبان، طرح امكان سنجي انتقال مركز سياسي و اداري كشور و ساماندهي و تمركززدايي از تهران كه با اصلاحاتي در جلسه مورخ ششم ارديبهشت ماه يكهزار و سيصد و نود و چهار به تصويب مجلس شوراي اسلامي رسيده است؛ در جلسه مورخ ۱۳۹۴/۰۲/۱۶ شوراي نگهبان مورد بحث و بررسي قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغاير با موازين شرع و قانون اساسي شناخته نشد.

وطن من بازدید : 48 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سود عملیاتی سه ماهه اول خودروساز آلمانی بی ام و با کمک تقاضای قوی برای خودروهای شاسی بلند در اروپا و آمریکا، 20.6 درصد رشد کرد.

درآمد این شرکت بدون احتساب بهره و مالیات به 2.52 میلیارد یورو رسید که بالاتر از 2.191 میلیارد یورو مورد پیش بینی تحلیلگران در نظرسنجی رویترز بود.

تبلیغات

بازی ، تفریحی و سرگرمی ، طنز

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات