loading...
پرتال تفریحی سرگرمی وطن من
تبلیغات

وطن من بازدید : 67 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شگفت انگیز: از نظر فنی، هر چیزی که به اینترنت وصل شود، قابلیت هک شدن را داراست. اما راه های مفیدی وجود دارند که می توانید برای محافظت از خود و داده هایتان انجام داده و امکان نفوذ هکرها را سلب کنید.

در این مطلب شما را با هفت روش جلوگیری از هک شدن توسط هکرها و یا ویروس های مخرب آشنا می کنیم:

هفت روش برای جلوگیری از هک شدن

بسیاری از حملات سایبری بوسیله ایمیل های ساده اما مخرب شکل می گیرند. ایمیل یک ابزار مفید برای ارتباط است زیرا بوسیله آن می توان هر چیزی را به هر کسی ارسال کرد؛ اما این مزیت می تواند خطرساز نیز باشد و ریسک امنیتی بالایی را موجب شود. برای مثال، در عمل فیشینگ، ایمیل های به ظاهر بی ضرری به قربانیان ارسال شده و آن ها را به وب سایت هایی تقلبی

وطن من بازدید : 49 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

همان طور که می‌دانید، مایکروسافت نسخه‌ی RTM از ویندوز ۱۰ و مایکروسافت اِج را تابستان سال جاری عرضه می‌کند. حال این کمپانی لیستی از امکانات جدیدی را که پس از نسخه RTM ارائه خواهد شد، معرفی کرده است.

وطن من بازدید : 55 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

عکاسی، هنر پر طرفداری است. صرف‌نظر از سوژه‌ای که برای کار خود انتخاب می‌کنید، این هنر همچون دروازه‌ای شما را به جهانی دیگر می‌برد. جایی که ذوق و سلیقه و زاویه‌ی نگاه شما، همه چیز را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در واقع با کمک عکاسی می‌توان آرزوها، باورها و خلاصه آن چه را در دل دارید، به زبان آورده و به دیگران نیز نشان دهید.

 

امروزه توجه به زیبایی سیستم‌های کامپیوتری دو چندان شده است. از همین رو کمپانی‌های مختلف سعی می‌کنند به شیوه‌های گوناگون بر زیبایی ظاهری محصولات خود بیافزایند. گیگابایت یکی از این تولیدکننده‌ها است.

تبلیغات

بازی ، تفریحی و سرگرمی ، طنز

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات