loading...
پرتال تفریحی سرگرمی وطن من
تبلیغات

وطن من بازدید : 67 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شگفت انگیز: از نظر فنی، هر چیزی که به اینترنت وصل شود، قابلیت هک شدن را داراست. اما راه های مفیدی وجود دارند که می توانید برای محافظت از خود و داده هایتان انجام داده و امکان نفوذ هکرها را سلب کنید.

در این مطلب شما را با هفت روش جلوگیری از هک شدن توسط هکرها و یا ویروس های مخرب آشنا می کنیم:

هفت روش برای جلوگیری از هک شدن

بسیاری از حملات سایبری بوسیله ایمیل های ساده اما مخرب شکل می گیرند. ایمیل یک ابزار مفید برای ارتباط است زیرا بوسیله آن می توان هر چیزی را به هر کسی ارسال کرد؛ اما این مزیت می تواند خطرساز نیز باشد و ریسک امنیتی بالایی را موجب شود. برای مثال، در عمل فیشینگ، ایمیل های به ظاهر بی ضرری به قربانیان ارسال شده و آن ها را به وب سایت هایی تقلبی

وطن من بازدید : 51 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شگفت انگیز: تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که گوگل چقدر درباره شما می داند؟ با امکان جدیدی که گوگل به تازگی به موتور جست وجوگر خود اضافه کرده می توانید این موضوع را بررسی کنید و همچنین سابقه تمام جست وجوهای خود را ببینید و دانلود کنید.

از شر اطلاعات خود در گوگل خلاص شوید

همچنین کاربران با این قابلیت به آدرس هایی که جست وجو کرده اند دسترسی پیدا می کنند. حتی می توانند فهرستی از تصاویری را که هنگام جست وجو روی آنها کلیک کرده اند مشاهده کنند. پاک کردن حافظه مرورگر باعث نمی شود که این

وطن من بازدید : 72 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ترفندها و ابزارهای ضروری فتوشاپ



ابزارهای فتوشاپ, ابزار زوم

هنگام نوشتن یه آموزش، از ابزارهای زیادی از فتوشاپ استفاده میشه و خیلی وقت ها نیاز هست که کاربرها (یعنی شما) کار با آن ابزار رو تا حدودی بلد باشند و توضیح دادن نحوه ی کار کردن با یک ابزار داخل همه ی

وطن من بازدید : 42 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نحوه محاسبه حجم فایل یک تصویر در فتوشاپ



طراحی عکس, محاسبه حجم فایل یک تصویر در فتوشاپ


همانطور که می‌دانید، می‌توان با استفاده از فتوشاپ، مود رنگی یک تصویر را به یکی از انواع - Grayscale-RGB-Indexed-CMYK تغییر داد.

و مطمئناً متوجه شده‌اید که حجم فایل نهایی در هر یک از این مودها با هم تفاوت است.

آیا می‌دانید حجم یک عکس در یک مود رنگی چطور محاسبه می‌شود؟

وطن من بازدید : 45 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

افکت بسیار جالب ۶ وجهی و مناسب برای تصاویر اتومبیل



 
در این اموزش میخواهیم با استفاده از  Gradient ها و فیلتر های فتوشاپ با هم تصویری مانند این درست کنیم:

 

ترفندهای فتوشاپ,آموزش فتوشاپ


و اما اموزش:
بعد از اینکه عکستان را در فتوشاپ باز کردید به وسیله ی Ctrl+n یک New Layer بسازید و سپس به وسیله ی Ctrl+R  ابزار Rulers را فعال کنید  (View > Rulers) .

وطن من بازدید : 412 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

14 روش ساده برای گرفتن یک سلفی عالی



سلفی چیست, عکاسی پرتره

آموزش گرفتن عکس سلفی

 

گرفتن یک سلفی خوب قوانینی دارد،که رعایت این نکات برای بهتر دیده شدن عکس شما نزد دوستانتان بی تاثیر نیست.

وطن من بازدید : 71 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

dell-xps-13-9

۵ لپ‌تاپ رونمایی شده در CES 2015 که شما را برای خرید یک لپ‌تاپ جدید وسوسه می‌کنند!

در شهر فرنگ نمایشگاه CES امسال، محصولات فوق‌العاده متنوعی عرضه شد و خریدار گیج و مبهوت می‌شد پولی را که به سختی به دست آورده صرف خرید کدام یک از آن‌ها کند؟ با فارنت همراه باشید تا به این سر و صدا خاتمه داده و ۵ لپ‌تاپ برتر رونمایی شده در CES2015 را معرفی نماییم…

وطن من بازدید : 75 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

جدیدترین تبلت های سامسونگ 2015

 

جدیدترین تبلت های سامسونگ از سری Galaxy S

galaxy-tab-s.

تنها چند روز از معرفی دو تبلت جدید سامسونگ از سری S با نام‌های Galaxy Tab S 10.5 و Galaxy Tab S 8.4 نمی‌گذرد که این دو دستگاه قدرتمند، وارد آزمایشگاه سایت آیتی شدند تا یک بررسی

وطن من بازدید : 47 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کنگره جهانی موبایل MWC 2015

موبایل

پس از آنکه سامسونگ در MWC 2015 از نسل جدید پرچمداران خود رونمایی کرد، حال دیسپلی‌میت صفحه‌ی نمایش مورد استفاده در گلکسی S6 و S6 اج را زیر ذره‌بین برده است. دیسپلی‌میت همچون گلکسی‌نوت 4، صفحه‌ی نمایش نسل جدید پرچمداران سامسونگ را مورد تحسین قرار داده است.

وطن من بازدید : 50 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

همان طور که می‌دانید، مایکروسافت نسخه‌ی RTM از ویندوز ۱۰ و مایکروسافت اِج را تابستان سال جاری عرضه می‌کند. حال این کمپانی لیستی از امکانات جدیدی را که پس از نسخه RTM ارائه خواهد شد، معرفی کرده است.

وطن من بازدید : 55 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

عکاسی، هنر پر طرفداری است. صرف‌نظر از سوژه‌ای که برای کار خود انتخاب می‌کنید، این هنر همچون دروازه‌ای شما را به جهانی دیگر می‌برد. جایی که ذوق و سلیقه و زاویه‌ی نگاه شما، همه چیز را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در واقع با کمک عکاسی می‌توان آرزوها، باورها و خلاصه آن چه را در دل دارید، به زبان آورده و به دیگران نیز نشان دهید.

 

امروزه توجه به زیبایی سیستم‌های کامپیوتری دو چندان شده است. از همین رو کمپانی‌های مختلف سعی می‌کنند به شیوه‌های گوناگون بر زیبایی ظاهری محصولات خود بیافزایند. گیگابایت یکی از این تولیدکننده‌ها است.

تبلیغات

بازی ، تفریحی و سرگرمی ، طنز

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات