loading...
پرتال تفریحی سرگرمی وطن من
تبلیغات

وطن من بازدید : 67 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

ترکیه سفیر روسیه را احضار کرد

 

در پی انتشار تصویری از یک نظامی روس با دوش‌پرتاب
ترکیه سفیر روسیه را احضار کرد

وزارت خارجه ترکیه در واکنش به انتشار تصویری از یک نظامی روس که یک دوش‌پرتاب را به سمت استانبول نشانه رفته، سفیر روسیه در آنکارا را احضار کرد.

در ادامه تنش‌ها در روابط آنکارا و مسکو، وزارت خارجه ترکیه روز دوشنبه سفیر روسیه را در اعتراض به آنچه «اقدامات تحریک‌آمیز» خوانده شده، فراخواند.

این اقدام ترکیه پس از آن صورت گرفت که رسانه‌های ترک‌زبان با انتشار عکسی مدعی شدند که یک نظامی روس یک دوش‌پرتاب را به سمت خاک ترکیه نشانه رفته است.

گفته می‌شود این تصویر روز گذشته و در جریان عبور ناو «سزار کونیکوف» از تنگه «بسفر» ثبت شده است.

به ادعای شبکه «ان‌تی‌وی» که اولین بار این تصویر را منتشر کرد، نظامی روس سوار بر عرشه این ناو که احتمالا در مسیر سوریه بوده، دوش‌پرتاب را به سمت استانبول نشانه گرفته است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وطن من بازدید : 38 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

کانادا خواهان از سرگیری روابط با ایران شد

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

«جاستین ترودو» نخست وزیر جدید کانادا اعلام کرد که برای برقراری روابط دوباره میان ایران و کانادا که در سال 2012 توسط مقامات کانادایی به صورت یکجانبه قطع گردیده بود، آماده است.

به گزارش «تی آر تی» ترکیه، ترودو تاکید کرده است که دولت جدید بر خلاف «استیفن هارپر» نخست وزیر سابق کانادا، خواهان ایجاد تغییرات چشمگیر در روابط خارجی و دیپلماتیک کانادا با کشورهای ایران و آمریکا است.

حزب لیبرال کانادا به رهبری ترودو توانست در انتخابات سراسری این کشور بر حزب محافظه کار حاکم پیروز شود و قدرت را پس از سه دوره از «استفن هارپر» نخست وزیر کانادا بگیرد.

هارپر به خاطر مواضعش در حمایت از رژیم صهیونیستی هدف انتقادات گسترده ای

وطن من بازدید : 53 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

يک آلمانی در فرودگاه مونيخ به اتهام عضويت در داعش دستگير شد

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پلیس آلمان اعلام کرد که مردی ۳۱ ساله را به اتهام پیوستن به گروه تروریستی داعش در سوریه و کمک کردن به آن ها در جذب افراد دستگیر کرده است.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، پلیس آلمان اعلام کرد مردی که سال گذشته با سفر به سوریه به گروه تروریستی داعش پیوسته بود را در فرودگاه مونیخ و حین بازگشت به این کشور دستگیر کرده است.

پلیس در این باره اعلام کرد: این مرد ۳۱ سال داشته و ساکن منطقه ای در برلین است.

در بیانیه پلیس آلمان آمده است: وی در فرودگاه مونیخ هنگام بازگشت به آلمان به اتهام پیوستن به گروه تروریستی داعش در سوریه و کمک کردن به

وطن من بازدید : 55 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)

ادعای رویترز: حملات جنگنده های روسیه در سوریه نتیجه نشست سردار قاسم سلیمانی - پوتین بود



اخبار,اخبار سیاست  خارجی ,ژنرال سلیمانی

"ژنرال سلیمانی نقشه سوریه را بر روی میز باز کرد. روس ها بسیار سردرگم بودند و این احساس را داشتند که تحولات به سمت سقوط می رود و حکومت سوریه در معرض خطر واقعی قرار دارد. در این وضعیت طرف ایرانی تاکید کرد که ما همچنان فرصت داریم ..."

رویترز در گزارشی مدعی شد ورود جنگنده های روسیه به جنگ سوریه و بمباران داعش در نتیجه مذاکرات چند ماه قبل سردار قاسم سلیمانی و پوتین بود.

  هنوز مقامات تهران و مسکو به این خبر واکنش نشان نداده اند.  در نیمه مرداد گذشته رسانه های خارجی مدعی سفر سلیمانی به مسکو و دیدارش با پوتین شده بودند اما طرف های ایرانی و روسی این خبر را تکذیب کرده بودند.

هم اکنون جنگنده های ارتش روسیه مراکز گروه های مسلح از جمله داعش را در شمال سوریه بمباران می کنند. این حملات ضربه های شدیدی را به قدرت داعش و مراکز تسلیحاتی و جنگی این گروه وارد کرده است.

گزارش رویترز
رویترز در گزارش جدیدی با عنوان " نقش آفرینی روسیه در سوریه در نشست ایرانی ها در مسکو مشخص شد" ادعا کرد: "دخالت نظامی روسیه در سوریه در

وطن من بازدید : 55 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)

صفحه اینستاگرام آیت الله هاشمی

 

صفحه اینستاگرام آیت الله هاشمی با گذاشتن تصویری از ظریف و اوباما در حال دست دادن، موضع رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را درباره مذاکره با آمریکا منتشر کرد.

ذيل اين متن نوشته شده است: سبکی که الان داریم که با آمریکا نه حرف بزنیم و نه رابطه داشته باشیم، قابل دوام نیست.

 

مگر اروپا با آمریکا، چین با آمریکا، و روسیه با آمریکا چه تفاوتی از دید ما دارند؟ اگر با آنها مذاکره داریم، چرا با آمریکا مذاکره نکنیم؟ معنای مذاکره هم این نیست که تسلیم آنها شویم. مذاکره می کنیم اگر مواضع ما را پذیرفتند و یا ما مواضع انها را پذیرفتیم تمام است.

 

اخبار,اخبار سیاست خارجی,ظریف و اوباما

وطن من بازدید : 58 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

دیدگاه بشار اسد درباره عملیات روسیه در کشورش

 

اخبار,اخبارسیاست  خارجی  ,کیوسک بین‌المللی

دیدگاه بشار اسد درباره عملیات نیروهای نظامی روسیه در سوریه، منزوی شدن طرفداران کناره گیری بشار اسد از قدرت، انتقادات از سیاست باراک اوباما در قبال سوریه، جدیدترین جنایت ضدبشری داعش، اظهارات جدید نامزد جنجالی جمهوری خواه و تلاش نتانیاهو برای کاستن از اختلافات با اوباما، از جمله مهمترین موضوعاتی است که سرخط مطالب امروز مطبوعات جهان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش «تابناک»، امروز نیز همچون چند روز اخیر، بخش عمده مطالب مطبوعات و

وطن من بازدید : 33 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)

ظریف در سازمان ملل: جهان همدستی عربستان در ایجاد القاعده و طالبان و جنایات صدام را فراموش نکرده است

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزیر امور خارجه کشورمان در سخنرانی خود در سازمان ملل با اشاره غیر مستقیم به عربستان سعودی گفت: جهان همدستی آنها در ایجاد القاعده و طالبان و جنایات صدام را فراموش نکرده است.

محمدجواد ظریف در سخنرانی خود گفت: ما متاسفیم که یک یا دو همسایه ما از درک تهدید و سرنوشت مشترک ما ناتوان هستند و به این علت برخوردهایی غیر مسئولانه دارند که از جمله در سیاست های منطقه ای آنها و اخیرا در نحوه رفتارشان با قربانیان فاجعه اخیر در منا بروز و ظهور یافته است. جهان هنوز همدستی آنها در ایجاد القاعده و طالبان و جنایات صدام علیه مردم ما و مردم خودش را فراموش نکرده است.

متن کامل سخنرانی وزیر امور خارجه کشورمان در سازمان ملل به شرح ذیل است

وطن من بازدید : 38 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس جمهور در سازمان ملل، گفت: ضروری است دولت آمریکا به جای تحریف واقعیت های منطقه سیاستهای خطرناک خود و متحدان منطقه ای اش را که به افراطی گری، خشونت و فرقه گرایی در منطقه دامن می زند؛ پایان دهد.

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان که به منظور شرکت در هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده بود

وطن من بازدید : 53 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

هراس  آل‌سعود از فرجام خود




اخبار,اخباربین الملل,ملک سلمان

 یکی از اعضای ارشد خاندان سعودی روز گذشته در رسانه‌های غربی نامه‌ای منتشر کرده و در آن نامه ترس خود را از فروپاشی احتمالی پادشاهی سعودی مطرح کرده است.

این عضو ارشد خانواده سعودی که خود را یکی از نوادگان ملک عبدالعزیز بن سعود معرفی کرده، در نامه‌ای چهار صفحه‌ای از اعضای ارشد خاندان سعودی درخواست کرده تا جلسه‌ای اضطراری تشکیل دهند و نگرانی‌های خاندان سعود را رفع کنند. او در این نامه راه‌حل عبور عربستان از بحران را کنار زدن ملک سلمان و ولیعهد از قدرت اعلام کرده است. این مقام سعودی می‌گوید

وطن من بازدید : 85 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

قدیمی ترین شهر جهان ویران شد

اخبار,اخباربین الملل,قدیمی ترین شهر جهان

حملات سعودی به یمن تاریخ و هویت این کشور را که بناهایی با قدمت بیش از یک هزار سال در بخش قدیمی صنعا نماد آن هستند، هدف قرار داده است.

المیادین گزارش داد: حملات سعودی به یمن تاریخ و هویت این کشور را که بناهایی با قدمت بیش از یک هزار سال در بخش قدیمی صنعا نماد آن هستند، هدف قرار داده است.

به گزارش «انتخاب»، ساختمان ها و بناهای موجود در بخش قدیمی صنعا در نتیجه حملات به منطقه جبل نقم به شدت آسیب دیده است. عمر برخی منازل در این منطقه بیش از یکهزار سال است. حملات هوایی سعودی به بخش قدیمی صنعا جنایتی علیه میراث انسانی به شمار می رود. این منطقه به عنوان یکی از مهمترین و قدیمی ترین مناطق تاریخی جهان در یونسکو به ثبت رسیده است.

وطن من بازدید : 43 چهارشنبه 06 خرداد 1394 نظرات (0)

اخبار بین الملل


اخبار,اخبار بین الملل,وزیر دفاع عربستان

رسانه های پاکستانی از سفر مخفیانه وزیر دفاع و جانشین ولیعهد عربستان سعودی به این کشور خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت خبری "سبق" به نقل از رسانه‌های پاکستانی تأکید کرد، سفر محرمانه "محمد بن سلمان" چند روز طول خواهد کشید.


بر اساس این گزارش، محمد بن سلمان قرار است در این سفر با شماری از مسؤولان پاکستانی از جمله نخست وزیر، وزیر دفاع، فرمانده ارتش و رئیس سازمان اطلاعات این کشور دیدار و گفتگو کند.


دولت پاکستان به خبرها و پرسشهای مطرح شده در رسانه‌های این کشور درباره دلیل سفر محمد بن سلمان، هنوز واکنشی نشان نداده است.

وطن من بازدید : 73 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

حزب الله عراق صدها داعشي را در الانبار دستگير كرد



اخبار,اخباربین الملل, گروه تروریستی داعش

گردانهاي حزب الله عراق صدها نفر از عناصر خارجی گروه تروريستي داعش را در استان الانبار دستگير كردند.

به گزارش روز سه شنبه پايگاه خبري شبكه العالم به نقل از سومريه نيوز، گردان هاي حزب الله عراق در بيانيه اي اعلام كرد که این گردانها با هماهنگي دستگاه هاي امنيتي عملياتي را در اطراف شهر رمادي مركز استان الانبار اجرا كردند كه به بازداشت صدها فرد مسلح غيرعراقي منجر شد.

وطن من بازدید : 41 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

 

حمله سنگین به مواضع داعش در الانبار



اخبار,اخباربین الملل, گروه تروریستی داعش

وزارت دفاع عراق از وارد کردن ضربه‌های سنگین به اهداف داعش در استان الانبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، وزارت دفاع عراق روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در عملیاتی هوایی ضربه‌های دردناکی را به داعش در استان الانبار وارد کرده است.


سومریه نیوز به نقل از وزارت دفاع عراق تأکید کرد که این عملیات علیه مواضع داعش در فلوجه، الانبار، الجزیره و البادیه انجام شد.

تبلیغات

بازی ، تفریحی و سرگرمی ، طنز

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات