loading...
پرتال تفریحی سرگرمی وطن من
تبلیغات

وطن من بازدید : 81 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

چطور از انفجار کمدها جلوگیری کنیم؟

شستشو ، نظافت ، لکه گیری



این روزها حجم لباس ها خیلی زیاد شده است. هر چقدر هم کمد و دراور می خرید باز هم جوابگوی تعداد زیاد لباس ها نیستند. ما در این مطلب نمی خواهیم در مورد مضرات مصرف گرایی و این جور چیزها حرف بزنیم، بلکه می خواهیم به شما پیشنهاداتی بدهیم که چطور این همه لباس را مرتب کنید و در فضایی که در دسترس دارید جا دهید. با استفاده از این روش ها می توانید به کشوها و کمدهای لباستان سر و سامان بدهید و خیلی بیشتر و راحت تر از آن ها استفاده کنید.

1. لازم نیست این همه جا به تاپ و تیشرت ها اختصاص بدهید. اگر آنها را اینطوری در کشوها بچینید هم جای کمتری می گیرند و هم راحتتر پیدا می شوند.

مرتب کردن کمدها,تکنیک های مرتب کردن کمدها

وطن من بازدید : 63 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ترفندهایی برای نظافت منزل

خانه داری - نظافت - ترفندهایی برای نظافت منزل

اینکه هر کسی برای تمیز کردن منزل راهکار خود را دارد و به روش خود خانه را تمیز می کند، درست. اما تا چه اندازه به کاری که می کنید اعتماد دارید و مطمئن هستید که شما در این کار به سلامت خود لطمه ای نمی زنید و از موادی استفاده نمی کنید که آثار بدی داشته باشند. حتی علاوه بر مواد شوینده، گرد و خاک موجود روی مبل و میز و... شما هم برای سلامتی شما مضر هستند. راه حل وجود دارد. نشریه ریدرز دایجست در مطلبی سیزده روش برای تمیز کردن سالم و آسان معرفی کرده است که با هم می خوانیم...

ترفند نظافت,نظافت منزل,خانه تکانی

وطن من بازدید : 59 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

تمیز و مرتب کردن اتاق نشیمن

این روز ها بازار خانه تکانی های نوروز داغ است. همه آستین بالا زده اند و دست به کار شده اند. این بار نوبت اتاق نشیمن است. فضای نشیمن همیشه قسمتی از خانه است كه ما زمان زیادی را در آن‌ می‌گذرانیم. این زمان‌ می‌تواند هنگام تماشای تلویزیون باشد و یا یك چرت روزانه بر روی كاناپه اتاق نشیمن. در این فضا كارهای مختلفی انجام می‌شود و به همین دلیل معمولا سریع دچار بی‌نظمی و كثیفی می‌شوند و اگر برای تمیز كردن این فضاها برنامه نداشته باشیم به زودی با حجم زیادی از كارهای نكرده روبه‌رو می‌شویم كه انجام یكباره آن‌ها بسیار

وطن من بازدید : 59 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نحوه شستشوی تابلو فرش

 



طرز شستشوی تابلو فرش,نکاتی برای شستن تابلوفرش


به صورت کلی می‌توان گفت تابلو فرش‌ها نیاز به شست و شو ندارند. اگر به هر دلیلی احساس کردید تابلوفرشتان کثیف شده، پیشنهاد ما کمک گرفتن از مراکز قالی‌شویی‌ است که در زمینه شستن تابلوفرش نیز تخصص دارند.
اما اگر چنین مراکزی را سراغ ندارید و مایلید خودتان این کار را انجام دهید باید :

 

تبلیغات

بازی ، تفریحی و سرگرمی ، طنز

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات