loading...
پرتال تفریحی سرگرمی وطن من
تبلیغات

وطن من بازدید : 73 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

بيماري هایی که با ورزش درمان می شوند

 

 بيش فعالي, ورزش هاي آرام سازي

ورزش، عمر را طولاني تر مي کند، باعث کاهش وزن مي شود و به تقويت قلب کمک مي کند اگرچه بهترين درمان ورزش است اما به ندرت پزشکان براي بهبود بيماري آن را توصيه مي کنند.
ميليون ها نفر در جامعه ما به علت ورزش نکردن از بيماري رنج مي برند اما ورزش چه نوع بيماري را درمان مي کند:

 

اضطراب: اضطراب روزانه و نگراني هاي کاري براي همه وجود دارد. اضطراب باليني مزمن هم نوعي از اضطراب است از مسائلي مانند افسردگي نشأت مي گيرد. ورزش براي درمان اضطراب و افسردگي مفيد است؛ زيرا با آزادسازي هورمون آندروفين احساس خوب ايجاد مي کند و خلق و خوي افراد را بهبود مي بخشد. افرادي

وطن من بازدید : 45 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

با این روشها شکم خود را کوچک کنید



کوچک کردن شکم, آب کردن چربی شکم, کاهش وزن

برای مقابله با چربی‌های قسمت تحتانی شکم نیاز به مکمل دارید

 

با این روشها شکم خود را کوچک کنید
معمولاً قسمت پایین شکم افتاده‌تر و حاوی چربی بیشتری است که اجازه نمی‌دهد دگمه‌ی شلوار بسته شود. اگر می‌خواهید در سال جدید این قسمت از بدن را کوچک‌تر کنید باید به فکر رژیم مناسب، ورزش، مصرف مکمل و غیره باشید. در این مطلب چند راه‌حل موثر برای لاغر کردن شکم داریم. لطفاً با ما همراه باشید.

 

وطن من بازدید : 72 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

تمرینات بدنسازی برای تقویت عضلات (+تصاویر)



ورزش,تمرینات بدنسازی,بدنسازی

تمرینات ورزشی برای تقویت عضلات بالاتنه

 

تمرینات بدنسازی برای تقویت عضلات (+تصاویر)
انجام تمرینات بدنسازی باعث افزایش قدرت و سبب تقویت عضلات بالاتنه ، پایین تنه و بخش میانی بدن می شود.

سعی کنید این تمرینات روتین را هفته ای 3 مرتبه – یک روز در میان – انجام دهید. ابتدا به مدت 10-15 دقیقه بدن را گرم کنید ( مثل اسکوات ، لانژ و.. ) و یا از تکنیک های دیگری برای گرم کردن بدن خود استفاده کنید. سپس، تمرینات بدنسازی را آغاز کنید. هر حرکت را به مدت 1 دقیقه انجام دهید ( یا برای هر طرف 30 ثانیه) .

وطن من بازدید : 146 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ورزش درمانی دردهای کمر، گردن و زانو

post_image

ورزش (تمرین) درمانی چیست؟

ورزش درمانی از اصول پایه توانبخشی است. ورزش درمانی، از فعالیت های بدنی برای جلوگیری و درمان بیماری ها و توابخشی بیماران استفاده می کند.

بسیاری از بیماری ها را می توان با استفاده از ورزش درمان کرد و یا اینکه از پیشرفت آنها جلوگیری کرد. از جمله این بیماری ها، بیماری های اسکلتی عضلانی هستند

وطن من بازدید : 89 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

100 قدم پیاده روی بعد از شام چه فوایدی دارد؟

 

هضم بهتر غذا, مشکلات گوارشی

پیاده روی از ترش کردن معده جلوگیری میکند.


اگر عادت دارید بعد از شام جلوی تلویزیون یا کامپیوتر بنشینید، بهتر است آن را با یک عادت درست جایگزین کنید و ۱۵ دقیقه قدم بزنید. کارشناسان عقیده دارند، دست کم ۱۰۰ قدم پیاده روی بعد از شام وضعیت سلامت عمومی تان را بهتر می کند که شامل هضم بهتر غذا، سوزاندن کالری، کنترل بهتر قند خون و تری گلیسرید در بدن می شود.

 

در این مطلب برای تان می گوییم که چطور یک پیاده روی ۱۵ دقیقه ای بعد از شام می تواند به سلامت تان کمک کرده و از بروز مشکلات گوناگون جلوگیری کند.

وطن من بازدید : 109 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

یکی از شایع‌ترین بیماری‌هايي که بسياري از افراد جامعه با آن دست به گریبانند، درد کمر است. گسترش روزافزون فناوری، تغییر شیوه زندگی، کم تحرکی، نشستن و ایستادن در وضعیت‌های نامناسب و...باعث ضعف ماهیچه‌های بدن به ویژه نواحی اطراف ستون فقرات شده و می‌تواند اثرات جانبی زیادی برسلامت جسمی و روان افراد بگذارد.

گرچه این عارضه ممکن است درهرسنی اتفاق بیفتد، اما بیشتردر افراد بالای 45 سال دیده می‌شود. بسیاری از اوقات یک حرکت اشتباه و ناگهانی باعث التهاب کمر شده و درد آن زندگی ما را مختل می‌کند. اسپاسم عضلات، دیسک کمر،تنگی کانال ستون مهره کمری و...ازجمله بیماری‌هاي شايع در ناحيه كمر است.

دکتر«کاظم عباسیون»، جراح و متخصص مغز و اعصاب و عضو هیأت مدیره جامعه جراحان مغز و اعصاب ایران از درد کمر و راه‌های پیشگیری آن می‌گوید.

وطن من بازدید : 52 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

 

راههای افزایش قد, ورزش درمانی

قد نهايي شما به وراثت و محيط وابسته است، بنابراين تصور اين كه قد نهايي فقط به زمينه ارثي مربوط مي‌‌شود، غلط است. عوامل محيطي مانند ورزش، تغذيه، وضعيت خواب، بيماري و استرس بر رشد قد شما تاثير مي‌‌گذارند.

 

شما بر روي ژن‌هاي خود كنترلي نداريد، ولي كنترل عوامل محيطي در اختيار شماست. پس مي‌‌توانيد براي اصلاح قد خود راه‌هاي زير را امتحان كنيد.

 

راههای افزایش قد, ورزش درمانی

 

تبلیغات

بازی ، تفریحی و سرگرمی ، طنز

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات